Wanneer ik door een familielid word gebeld (met een vaste telefoon) wordt zij direct doorgeschakeld naar mijn voicemail. Bellen via smartphone geeft geen problemen. Graag uw advies.
Groet, Ben
Wanneer ik door een familielid word gebeld (met een vaste telefoon) wordt zij direct doorgeschakeld naar mijn voicemail. Bellen via smartphone geeft geen problemen. Graag uw advies.
Groet, Ben
Kijk even in de MijnKPN-app bij de vaste telefooninstellingen of daar iets verkeerd staat
Hi
Voor de zekerheid, heb je dit ook geprobeerd? Mocht dat niet lukken, bel even met ons. Ons gratis nummer is 0800 0402. We zijn bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.
Ondanks telefonisch contact met KPN en bezoek aan de kpn winkel heb ik nog steeds het probleem dat mijn moeder mij niet kan bereiken met haar vaste telefoon naar mijn mobiele nummer. Zij krijgt direct een ingesprektoon te horen. Ik ben wel op mijn vaste telefoon bereikbaar. Het is voor mij belangrijk dat ik voor haar ook mobiel bereikbaar ben. Heeft u nog een advies wat ik kan doen. Ter informatie laat ik u weten dat ik mijn mobiele telefoon heb laten controleren in de kpn winkel, geen problemen.
Hi Leffe, het blijft gek. Nog voor de zekerheid, jij hebt dus een mobiel abonnement bij KPN? Weet jij ook bij welke provider jouw moeder klant is met de vaste telefoon? Zou je voor de zekerheid ook het nummer van je moeder in je profiel willen zetten? Dan maak ik hier een meldin van voor onze technische dienst, jouw voicemailinstellingen staan verder goed namelijk.
Ik hoor graag van je.
Dag Alex,
Ik heb een mobiel abonnement bij de KPN.
Mijn moeder heeft ook een abonnement bij KPN (was Telfort). Het telefoonnummer heb aan mijn profiel toegevoegd.
Dankjewel. voordat ik dit doorzet heb ik hier ook reset gedaan. Zou je dit nu nogmaals willen proberen? En als het nog niet werkt, ##002 intoetsen en dan op de belknop drukken?
Als ik met de vaste telefoon door mijn moeder word gebeld krijg ik nu de melding oproep gemist.
Als ik door mijn moeder mobiel word gebeld krijg ik een voicemail bericht, die ik overigens niet kan afluisteren.
Dit was ook het geval na het intoetsen van ##002 en drukken op de belknop
Het mobiele nummer (moeder) heb eveneens aan het profiel toegevoegd
Hi
Excuus overigens voor het niet kunnen reageren hier, topic was per ongeluk gesloten.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.