Skip to main content

9 juni heeft onze zoon telefoon op laten sturen bij kpn winkel goes. Naar teleplan. Zou na 10 dagen terug zijn. Staat nu al vanaf 15 juni in reparatie. Status verandert niet kan niet versneld worden. Oké maar antwoord  was mw dat kan 4 weken duren. Ronduit belachelijk. Zijn er meer mensen die hier ervaring mee hebben?

 

Gr Linda

Goedemiddag @roland1969, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Zo lang zonder telefoon, ik kan begrijpen dat dat niet fijn is! Die 10 dagen was denk ik een verwachting, maar het kan natuurlijk zijn dat er iets anders aan het licht gekomen is tijdens de reparatie. Als het goed is heb je inderdaad gegevens ontvangen om de reparatie te volgen. Het reparatieproces is helaas niet in onze handen, maar je kan hen voor meer informatie bereiken via 0800-8200008. Houd het reparatienummer wel bij de hand hiervoor!

Hopelijk is het toestel binnenkort weer bij jullie terug!


@roland1969 heb je inmiddels al meer duidelijkheid over de reparatie van je zoon zijn toestel?


Staat nog steeds in reparatie. Ondertussen zijn wij met vakantie gaan er na de vakantie weer achteraan


@roland1969 helemaal goed. Mocht ik je na de vakantie nog kunnen helpen of navraag kunnen doen waardoor het mogelijk versneld wordt, laat je het mij dan weten?


Reageer