Skip to main content

Ik loop tegen hetzelfde probleem aan. Ik heb een paar maanden geleden mijn Telfort abonnement omlaten zetten naar KPN, via een link in een e-mail (ik geloof een nieuwsbrief) die ik van Telfort ontving. Nu heb ik mijn 2 familieleden toegevoegd en mij lukt het ook niet om de Mb’s te delen.

Het lijkt mij geen probleem om ook de andere familieleden over te zetten naar KPN. Maar ik kan de link niet meer vinden.

Vraag: welke route moet ik volgen om de Telfort abonnementen over te zetten naar KPN?

 

Admin: eigen topic aangemaakt voor je vraag

Hallo @PatrickN ,

Met de abonnementen die overgezet zijn van Telfort naar KPN kun je geen MB's delen met familieleden.  

Bij Telfort zijn er nu geen mobiele abonnementen meer, dus jouw familieleden zijn ongetwijfeld ook al overgezet naar KPN. 

 

 

De regels die gelden voor de overzette Telfort-abonnementen: 

Kort samengevat, wat betekent het voor jouw abonnement:

  • Je voorwaarden, prijs en mogelijkheden blijven gelijk
  • Ongebruikte MB's en belminuten kan je nog steeds meenemen naar de volgende maand
  • Telfort CombiVoordeel of Compleet blijft actief
  • Als je Lekker Lang bellen had, heb je dit nog steeds

Wat verandert er:

Welke KPN mogelijkheden krijg je niet:

  • MB's delen is niet mogelijk voor oud-Telfort abonnementen

Telfort Thuis abonnementen

De Telfort Thuis pakketten zijn nog niet overgezet naar KPN. Je kan deze nog niet zien in MijnKPN, wel in Mijn Telfort. Hiervoor kan je jouw vraag stellen op het Telfort forum.


Dank voor de uitgebreide informatie. Super helder. Ik zag ook al in MIJN KPN dat de gekoppelde nulzesnummer van mijn familieleden waren gekenmerkt als: TFT BelBundel

Wellicht, indien technisch mogelijk, zou dan bij deze accounts de link: MB’s delen uitgeschakeld kunnen worden. Dit schept verwarring.

Ik ben in januari zelf overgegaan naar een, zelfs goedkoper, abonnement van KPN. Dit wil ik nu ook regelen voor mijn familieleden. Maar er is geen mogelijkheid meer om een gelijk (of goedkopere) abonnement af te sluiten. Dat is best jammer.

 


Graag gedaan @PatrickN ,

Het klopt dat de abonnementen bij KPN vaak wat duurder zijn dan bij Telfort. 
 

Aan de andere kant bieden deze abonnementen weer wat andere voordelen zoals inderdaad het MB’s delen met gezinsleden. 
 

Aan jou/jullie de keuze wat te doen. Verlengen van een abonnement in nooit verplicht. Als je een abonnement niet verlengt, dan blijft het ongewijzigd doorlopen tegen de oude voorwaarden. 


Inderdaad, dat begrijp ik. Maar toch heb ik in Januari een goedkoper (een paar euro) abonnement bij KPN (met zelfs meer mogelijkheden) afgesloten dan mijn vorige abonnement bij Telfort. 


Hi @PatrickN, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Wat jammer dat er op dit moment geen gepast abonnement voor je is waardoor je jouw Telfort abonnementen met KPN kan verlengen. Misschien is er in de nabije toekomst wel een abonnement dat bij je past! Maar tot je met deze nummers gaat verlengen kan je helaas geen MB's delen, maar dat was hierboven al uitgelegd.

Heb je op dit moment nog vragen waar je nog geen antwoord op hebt gekregen? Dan hoor ik het graag!


Dan wachten we gewoon de mooie aanbieding van KPN af.


Reageer