Skip to main content

hallo,

ik kom er na het installeren van de nwe kpn app achter dat mijn 2 maanden ‘houdbare‘ data bundels die afgelopen jaar gewoon als bruikbaar in mijn app stonden voor beide zakelijke nummers ineens voor beide nummers zijn verdwenen. dit zonder enige vorm van informatie van kpn en ondanks de toezegging van kpn en telfort dat deze behouden zouden blijven. ik heb hier vanaf vorige week 3 mensen van kpn klein zakelijke over gesproken, die weten hier niets van, begrijpen ook niet de uitleg op zowel telfort als kpn forum, beloven ea uit te zoeken en vervolgens hoor ik niets.

voor alle duidelijkheid; ik heb mijn abonnement niet aangepast voor of na de overnamen door kpn.

kan iemand mij helpen, wie heeft hetzelfde probleem, gaat kpn dit volgens afspraak oplossen dwz blijven de bundels 2 maanden houdbaar zoals door kpn bevestigd voor de overname?

 

dank u

 

Hallo @hansvddatabundel , de meeste klanten hebben begin december een cadeau van KPN gehad in de vorm van 5.000MB die 1 maand geldig is, dus tot begin januari.

Die cadeau-bundel maak je eerst op en als die data op is of de tijd voorbij, wat het 1e behaald wordt, dan is je normale bundel weer zichtbaar.

Begin december heb je een SMS gehad over dat cadeau.