Skip to main content

Hallo 

Ik heb een huidig tft voormalig telfort abbonnement , nu kan ik voor 1 euro mijn abonnement verlengen naar een tft bundel 100 sms. kunt U mij vertellen wat dit precies inhoudt ?

Hoeveel belminuten  heb ik dan , of helemaal geen ?

Een hele goede vraag, @pope! Ik zie dat je de wijziging inmiddels hebt doorgevoerd. De bundel die je nu hebt, TFT BelBundel 2012/2014 sms 100, bevat alleen sms’jes. Wil je ook bellen, dan gaat dit buiten de bundel.


Ik heb telefonisch contact met jullie opgenomen ,en daar is mij verteld dat het zowel 100 min bellen  alsook 100 sms bevat , 

Daarna heb ik de wijziging doorgevoerd , nu zegt U dat het alleen om sms gaat , die hoef ik NIET , ik wou alleen de extra belminuten.

Kunt U alsnog de beloofde belminuten geven ? 

 


Omdat het een oud abonnement is, is het wat onduidelijk voor mij en mijn collega's. Ik heb nog eens goed gekeken en ik zie alleen een sms-bundel. Je hebt dus geen belminuten. Die zitten niet bij deze bundel en ik kan je hierbij ook geen belminuten geven. Wil je belminuten, dan heb je meerdere opties.

  1. Je kunt jouw abonnement wijzigen. Zo kan je bijvoorbeeld kiezen voor TFT BelBundel 2012/2014 0/150. Dit geeft je 150 belminuten of sms’jes voor € 6,00 per maand. Je kunt jouw abonnement eenvoudig zelf wijzigen via MijnKPN.
  2. Je kunt eenmalig een belbundel aanschaffen. Je kunt bijvoorbeeld kiezen voor NL en EU 250. Hiermee krijg je 250 units die je kunt gebruiken om te bellen, sms’en of internetten. Deze bundel kost je eenmalig € 2,99. De bundel verloopt automatisch na 30 dagen of wanneer de bundel volledig verbruikt is. Je kunt de bundel aanschaffen via MijnKPN of je kunt NL-EU 250 AAN sms’en naar 1266.

Kom je er zo uit?


Hallo bedankt dit had ik zelf ook gezien , maar ik wil die extra optie van 1 euro weer uitzetten omdat mij verteld was dat dit voor 100 belminuten en sms ging , maar nu blijkt dat dit uitsluitend  voor sms is .

Maar dit kan ik niet via de site weer uitzetten . bij wijzig mijn abonnement kan ik uitsluiten nogmaals1 euro extra aanzetten , maar niet uitzetten , dus wilt U dit alsnog voor mij doen ??


Er is n.l wel een button AAN zichtbaar maar als ik daarop druk geeft hij weer 100 sms erbij , maar er is geen UIT button.

zou U mij ff willen bellen nu ?


Waarom blijf je hangen aan dat oude en verouderde abonnement?

Je kunt toch gewoon verlengen naar een KPN Hussel abonnement? Daarbij kun je voor bellen en sms kiezen uit 150 min/sms of onbeperkt per maand.
I.t.t. bij je oude abonnement valt hier bellen naar alle nrs. uit de E.U. onder. Met je oude abo kun je IN Nederland alleen NL nrs binnen de bundel bellen.

En voor internet 0, 2, 5, 15, 25 GB per maand of “onbeperkt” GB per maand wat een dagbundel van minimaal 5 GB per DAG is.


Ik heb weer gebeld ,en nu is het geregeld , en ik blijf hangen aan het oude contract ,omdat ik dan voor 2,99 per mnd  250 belminuten kan kopen .

Helaas hebben jullie niet een aanbieding die hieraan kan tippen.


Ik begrijp dat het al opgelost is via de telefonische klantenservice, super! Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, laat het gerust weten.


omdat ik dan voor 2,99 per mnd  250 belminuten kan kopen .

En ik heb voor 1 euro per maand onbeperkt bellen/sms….. Bij het 2 GB abonnement.
€ 15 per maand indien je ook vast internet bij KPN hebt.