Skip to main content

Mijn mobiele Telfort abonnement is stilzwijgend door de KPN verlengt met 1 jaar.

Daar kwam ik achter toen ik MB ‘s wilde delen.

Ik moet nu dus nog tot volgend jaar wachten voordat ik een officieel KPN abonnement kan nemen met de bijbehorende voordelen.

Mag de KPN mijn Telfort abonnement voor 1 jaar vast zetten.

 

Hallo @AenH ,

Als jouw oude abonnement in april afliep, dan wordt het stilzwijgend verlengd. Maar dan wel met een opzegtermijn van één maand. 
 

Je kunt dus over één maand overstappen naar 100 % KPN. 


Ik heb contact met de KPN gehad.

Volgens de medewerker zit ik een jaar aan dat contract vast


Ik heb contact met de KPN gehad.

Volgens de medewerker zit ik een jaar aan dat contract vast

Op welke datum is het abonnement gestart?


Wat staat er in “MijnKpn".

De exTFT abo zijn ongeveer een jaar geleden overgezet. Je moet (bijna) aan het eind van je jaarcontract zitten. Daarna, zoals Noordzee ook al zegt, maandelijks opzegbaar. Dan kan je overstappen naar KPN, of iedere andere (meestal goedkopere) aanbieder.

 

 


Mijn abonnement liep 27 april 2021 of.

is nu automatisch verlengt tot 27 april 2022.

Het is een TFT abonnement.

 


Mijn abonnement liep 27 april 2021 of.

is nu automatisch verlengt tot 27 april 2022.

Het is een TFT abonnement.

 


Dat kan dus niet. Wat staat er in je  MijnKpn ?

En als ze dat wel gedaan hebben moet dat gecorrigeerd.

Misschien moet @Jasper of @Alexandra  even meekijken.

 


Er staat in MijnKPN dat het een TFT abonnement is en pas afloopt op 27 april 2022


Wat staat er in “MijnKpn".

De exTFT abo zijn ongeveer een jaar geleden overgezet. Je moet (bijna) aan het eind van je jaarcontract zitten.

Het gaat hier om een mobiel abonnement toch? Die hebben een looptijd van 2 jaar meestal.


Die 2 jaar waren 27 april 2021 om.


Hi @AenH, ik wil graag even met je meekijken hoe dit zit, wij hebben namelijk helemaal niet de mogelijkheid om een Telfort contract te verlengen, er zal dus vermoedelijk iets anders aan de hand zijn!

Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel  en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het mobiele nummer waar het om gaat, in het opmerkingenveld noteren :slight_smile:


Maja ik heb het telnr ingevuld


Bedankt @AenH,

Wat ik zie is dat er op 03-01-2020 is verlengd en dat dit een contract met een duur van 24 maanden is met als startdatum 27-04-2020, waardoor de einddatum 27-04-2022 wordt. Ik heb het contract even opnieuw naar je toe gemaild, zodat je met eigen ogen kunt zien dat het contract destijds écht onder deze voorwaarden af is gesloten!