Skip to main content
Goedemorgen,



ik ben overgestapt naar KPN en heb een sim only abonnement afgesloten. Ik heb ook telfort tv en internet dus zou 5 euro korting krijgen en een verdubbeling van mijn MB’s.



Ik had afgesloten onbeperkt bellen en 2 gb voor een jaar. De 2 gb zou dus 4 gb worden.

Ik zie de 4 gb nergens terug. Als ik naar mijn data in de app kijk staat deze op 2 gb. Het zou deze maand goed moeten staan omdat het een nieuwe maand is. Hoe kan dit?



Gr angela
Het is inmiddels opgelost. Aanmelden bij kpn compleet, dit duurt lang omdat de aanvraag via Telfort moet. Ik heb namelijk telfort thuis en daarom krijg ik korting. Deze maand heb ik pech en geen verdubbeling maar volgende maand moet de korting en verdubbeling mb’s wel op mijn factuur staan en is alles via Telfort geregeld.
Hallo @Angela k, welkom! Fijn dat het inmiddels duidelijk is! Goed dat je het hier ook nog even laat weten. Mochten we, nu of later, nog iets voor je kunnen doen, weet je ons te vinden.
Ben ik weer, helaas lukt het aanmelden bij KPN compleet niet. Ik heb internet en tv van Telfort en een mobiel sim only abonnement van KPN. Ik heb me aangemeld voor KPN compleet maar krijg nu een email dat ik niet in aanmerking kom. Heb ik het verkeerd begrepen of gaat er iets verkeerd met het aanmelden want volgens mij kom ik wel in aanmerking?



mvg Angela
Ha Angela, je zou je dan aan moeten melden via de link van Telfort Compleet. KPN Compleet is als je echt alleen diensten van KPN afneemt. Wil je me laten weten of het lukt? Anders help ik je er graag verder mee.
Dank je wel voor de reactie, ik heb bij Telfort een nieuwe aanmelding gedaan. Als het weer niet lukt dan laat ik het weten.

groetjes angela
Helemaal goed!