Skip to main content

Hallo,

 

Ik zit met een probleem wat ik al heb voorgelegd via twitter, facebook en de telefonische helpdesk met nóg geen resultaat tot nu toe.

De korte versie: ik wil mijn databundel verhogen.

De lange versie:

Ik was voorheen Telfort klant. In april vorig jaar (2020) heb ik verlengd en werd ik meteen op de hoogte gesteld van het feit dat ik automatisch KPN klant zou worden. De hele communicatie rollout van ‘Telfort mobiel wordt KPN’ was toen net in volle gang. Inmiddels ben ik, voor zover ik aan alles kan zien, een KPN klant. Ik betaal mijn facturen aan KPN, ik heb een MijnKPN account, ik heb de MijnKPN app en alle info daarin klopt. Echter, zodra ik ook maar iets van service nodig heb en de helpdesk bel dan komt er altijd na 5 minuten geneuzel in ‘het systeem’ de mededeling dat er niks voor me gedaan kan worden omdat mijn contract nog steeds een Telfort contract is. Met andere woorden, ik kan nu nergens service voor krijgen want Telfort bestaat niet meer en KPN bedankt vriendelijk voor elke vorm van hulp. Een muur dus.

Ik heb vorig jaar een keer een probleem met spookkosten op mijn factuur gehad, wat ik uiteindelijk heb opgelost door simpelweg de telefoon factuur-betaalmethode voor de app store uit te zetten, maar toen kreeg ik ook al van een helpdeskmedewerker te horen dat ik nog onder Telfort val en dat ze niks voor me kon doen. Ik dacht toen nog dat het kon komen omdat mijn verlenging niet zo lang geleden was en vond het verder niet zo’n probleem. 

Momenteel woon ik op een adres met extreem slecht internet en maak ik veel gebruik van mijn databundel. Ik wil graag mijn bundel aanpassen maar zit nu vast door deze kwestie.

Ik vind het niet kunnen dat ik geen service kan krijgen van een bedrijf waar ik elke maand 50 euro naar overmaak.
 

Ik zou hier heel graag mee geholpen worden!

 

groeten,

Morscha

Een moderator gaat jou helpen. Vul je profiel helemaal in met klantnummer, telefoonnummer etc. Dan kunnen ze meteen voor je aan de slag.  De wachttijd is momenteel een dag of twee. 


Je hebt flexa verf en sigma verf, komt allebei uit dezelfde fabriek en toch zijn ze niet hetzelfde.😉


Welkom op ons forum @Morscha1984 en goed dat je aan de bel trekt.

Ik zag dat je jouw profiel had ingevuld dus ik ben direct op onderzoek uit gegaan. Mijn collega's hadden wel gelijk, maar ik zal het wat toelichten.
Jouw abonnementsvorm is inderdaad nog een Telfort vorm. (Zodra je kunt verlengen kun je kijken naar de mogelijkheden van een KPN hussel abonnement.) Wat het is met jouw Telfort abonnement, jij hebt al het hoogste abonnement wat Telfort heeft aangeboden. Oftewel, je kunt niet hoger qua data simpelweg omdat dat niet bestaat bij de voormalige Telfort abonnementen :slight_frown:

Over de spookkosten van vorig jaar wil ik ook nog wat nuance in brengen, bij jou is toen aangegeven dat het aankopen waren uit de appstore, deze kan de provider niet crediteren en hiervoor moest je contact opnemen met Apple. Dat stukje spookkosten heeft dus niets te maken met dat jouw abonnement nog een Telfort vorm is, maar puur dat providers geen app of playstore kosten kunnen crediteren.