Skip to main content

Goede avond

Sinds mijn telfort mobiel is overgezet nasr KPN ben ik mijn combivoordeel kwijt. Bin Telfort had ik dubbele minuten  dubbele data en na 10 min gratis bellen. 

Dat is er dus niet meer ineens. 

Na 3 keer te hebben gebeld is het nog niet opgelost.

De eerste keer moest ik het aanmelden wat niet wou. 

De tweede keer zou alles geregeld zijn wat niet het geval is. 

De derde keer zei het meisje wat er eigenlijk totaal geen verstand van had dat ik het nooit heb gehad. 

Ik kon hoog en laag springen maar ze deed net of was ik gek. 

Dat ik zei dat ik en mijn huisgenoten anders maar een andere provider moesten zoeken voor Telfort thuis en mobiel deed haar niet zoveel. 

B.V.D. 

Dirk 

Is dit alleen een mededeling of wil je het graag aangepast hebben?


Het gaat mij erom dat alles zou blijven zoals het was. 

Dus zou het graag aangepast hebben zoals het was. 

Ik kom nu niet uit met mijn minuten

Groet Dirk 


Het is vaker voor gekomen dat het niet helemaal goed ging. Een medewerker van kpn reageert doorgaans binnen 48uur maar het is druk.  Zij kunnen het corrigeren.  Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. 


Welkom op het KPN forum @DirkBergsma. Telfort Mobiel is inderdaad naar KPN overgezet, op 26 januari was dit. Daarbij is inderdaad aangegeven dat het abonnement wat je had meegenomen zou worden. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zo te zien is dat het ook meegenomen zoals het was. 

Het na 10 minuten gratis bellen wat je noemde, dat noemde Telfort ‘Lekker Lang’. Sinds maart 2018 werd dat niet meer aangeboden bij nieuwe Telfort abonnementen, als er daarna iets is gewijzigd of verlengd is Lekker Lang vervallen. Dat is ook wat er bij jouw abonnement is gebeurd. Het huidige contract is ingegaan op 4 augustus 2019, sinds die datum was Lekker Lang ook al niet meer actief bij Telfort en daarom ook niet bij het abonnement wat wij hebben overgenomen.

Ik heb ook naar de CombiVoordelen gekeken, ook die staan actief. Zo te zien al sinds 25 juli 2017. Bij CombiVoordeel wordt alleen de data verdubbeld (de belminuten niet) en kan je bij het Telfort Thuis pakket kiezen voor een zenderpakket of 5 euro korting. De verdubbeling is actief bij het mobiele abonnement, standaard heb je een bundel van 2GB en er staat 4GB actief. Ook van de vorige 2 maanden is de dubbele data meegenomen, van april heb je nog 4GB en van maart 3.1GB. Voor de volledigheid heb ik ook bij het Thuispakket gekeken, daar is de 5 euro korting actief.

Voor zover ik kan zien klopt alles wel dus. Ik ben heel benieuwd waar jij het anders ziet staan, zou je dat kunnen vertellen?


Hallo 

Bedankt  voor je antwoord. 

Ik ga het nog nakijken allemaal. 

Ik vind het wel een beetje vreemd dat het zomaar ff veranderd word dan. 

En dat bij de helpdesk 2 mensen zeggen dat het wel zo is en de ander er nog nooit van gehoord had. 

Maar in ieder geval bedankt voor je uitgebreide antwoord en het onderzoek. 

Fijne avond en weekend. 

Groet. Dirk 

 


Graag gedaan @DirkBergsma. Waarom de onduidelijkheid bij de helpdesk was durf ik ook niet te zeggen. Ik heb het voordeel dat ik ook actief ben bij Telfort en daardoor de kennis van CombiVoordeel heb, dat helpt natuurlijk. 

Als ik je er meer over kan vertellen of als je andere vragen hebt, dan horen we het graag :slight_smile:


Bedankt voor de info

Fijne dag. 

Groet Dirk