Skip to main content
  1. Ik heb mijn Telfort mobiele telefoon abonnement omgezet naar KPN zakelijk en dat werkte tot voor kort goed. Maar nu heb ik al meerdere dagen geen internetverbinding zonder wifi. Wellicht zou dat kunnen worden veroorzaakt doordat mijn internetbundel ‘op’ is, maar dan zou je nog steeds trage verbinding moeten hebben. Het valt me ook op, dat op mijn telefoon nu opeens weer Telfort als provider staat en ik kan ook niet via Instellingen een andere netwerkprovider instellen.
  2. En het vervelende is: als ik in Mijn KPN kijk bij Overzicht of Producten zie ik wel keurig mijn facturen, maar niet mijn producten. Dit is al langere tijd zo. Dus ik kan ook niet controleren of daar iets mis mee is. Misschien dat een KPN helpdesk medewerker dat wel kan?

     

Hallo @Roeland Tameling, welkom! Ik lees in jouw bericht dat je onlangs bent overgestapt naar KPN Zakelijk. Je kunt jouw vraag daarom beter stellen op ons Zakelijk forum. Maar omdat ik je niet met lege handen weg wil sturen, geef ik je alvast wat tips!

Allereerst geef je aan al meerdere dagen geen gebruik te kunnen maken van mobiele data. Het zou inderdaad kunnen dat jouw data op is. Wanneer dit het geval is, dan wordt jouw internetsnelheid verlaagt naar maximaal 64 Kb/s downloadsnelheid en 32 Kb/s uploadsnelheid. Dit is voldoende om bereikbaar te blijven via Whatsapp, maar websites openen zal niet meer gaan. Wat ook zou kunnen, is dat jouw huidige simkaart te oud is. Maak je nog gebruik van de Telfort simkaart? Dan is het aan te raden om deze te vervangen. Een vervangende simkaart kun je eenvoudig aanvragen via MijnKPN.

Als tweede geef je aan geen producten te kunnen zien in MijnKPN. Ik zie dat je nog gebruik maakt van MijnKPN voor consumenten. Omdat je zakelijke producten hebt, dien je ook gebruik te maken van MijnKPN Zakelijk. Je kunt jouw producten hier koppelen. Wanneer je dit gedaan hebt, dan zou je weer inzicht in jouw producten moeten hebben. Is dit niet het geval, dan is het aan te raden jouw vraag op ons Zakelijk forum te stellen. Je kunt ook telefonische contact met onze zakelijke klantenservice opnemen via 0800 0403.


hartelijk dank, deze stappen inmiddels ondernomen. Gaat vast lukken. Fijne dag!