Skip to main content

Hallo. Mijn moeder (85jaar) moet ook van tefort simkaart over naar de kpn Sim kaart. Helaas heeft haar vertrouwde Nokia een simlock.  
kunnen jullie hepen om die telefoon weer werkend te krijgen. Nieuwe telefoon snapt ze niet. 
 

of hoelang blijft de Telfort Sim nog werken?  

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Ik meen nog een jaar.


@Gerard-KPN Welkom op het forum.

We proberen vooralsnog om toestellen met een simlock buiten deze acties te houden, maar dit lukt niet altijd. Ik begrijp dat het toestel op dit moment nog werkt? 

Mocht de simkaart overgaan naar het KPN netwerk dan zal het toestel inderdaad niet meer werken. 

Wel zijn er nog plekken waar je het toestel sim-lock vrij zou kunnen laten maken. Mocht je hier voor kiezen dan hoor ik dit graag en ga ik uitzoeken wat mijn mogelijkheden zijn wat betreft de kosten hiervan! :)


We blijven eerst wel op de tefort kaart zitten. 
KPN past / veranderd de boel. En kan me niet voorstellen dat wij hier kosten voor moeten maken.  
desnoods voorziet kpn ons dan maar van een nieuw “simpel” klap toestel voor de medemens van 80+


@Gerard-KPN Voorlopig op de Telfort kaart blijven zit kan inderdaad gewoon. 

Overigens was de tweede zin van je reactie precies de reden dat ik aangaf, dat mocht je hiervoor kiezen het moest laten weten! Zodat we hier samen uit konden komen!  :)

Ook had ik uit de eerste reactie begrepen dat een nieuwe telefoon geen optie was. Mocht de simkaart over gaan naar KPN, kun je mij dit dan laten weten? Dan zoeken we samen naar een oplossing.


@Gerard-KPN Zou je overigens ook je gebruikersnaam willen aanpassen in je forumprofiel? Het is niet toegestaan om "KPN" in je gebruikersnaam te hebben, dit om verwarring bij klanten te voorkomen.