Skip to main content

Op verzoek van KPN hebben we vandaag een nieuwe SIM-kaart in de telefoon geplaatst. Ik had nog een verouderde Telfort-SIMkaart en had deze nieuwe kaart al enige tijd thuis. Plaatsen ging prima in onze recent aangekochte Samsung A12, maar ik kan nu alleen appjes versturen en ontvangen en bellen en gebeld worden kan niet meer… 

 

Via google al van alles geprobeerd: telefoon aan en uit zetten, vliegtuigstand… Las ergens dat je de SIMkaart moet activeren, maar hebben geen activatiecode gekregen bij de geleverde SIM-kaart. Wanneer ik het SIM-kaartnummer met onze postcode invul, dan is deze niet bekend. 

 

Hoe kunnen we dit probleem oplossen? Hoor het graag. 

 

Hoi @JohnFCT, welkom bij ons op het forum. Dat je helemaal niet meer kunt bellen is lastig, je hebt al een aantal dingen geprobeerd maar nog zonder succes begrijp ik. Je kunt hiervoor het snelste even contact opnemen met 0800-0402 (met een andere telefoon natuurlijk), als dat niet lukt kan je jouw forumprofiel volledig invullen met aanvullend bij "Persoonlijke opmerkingen” de laatste 3 cijfers van de IBAN.


We hebben geen bericht meer van je gezien @JohnFCT, hopelijk is via de telefonische weg gelukt. 


Heb gebeld en een nieuwe sim-kaart toegestuurd gekregen. 

Deze gisteren ontvangen en sinds gisteravond de nieuwe.sim-kaart geprobeerd. 

Sinds die tijd al heeeeel vaak opnieuw opgestart, maar nog steeds geen netwerk.

Ga nu nog een keer bellen.