Skip to main content

Mijn Telfort extra thuisvoordeel is nog maar 17 cent ipv 5 euro. Nu is mijn abonnementsprijs ook ineens hoger. Ik heb hem afgesloten voor 19,50 euro. Wat zie ik over het hoofd?

 

 

Hallo @Takje ,

Je hebt kennelijk verlengt op basis van KPN Hussel. 
 

Die 17 cent is een verrekening. Daar zou ik mij niet al te druk over maken. 

 

Maar het lijkt erop dat je jouw korting vanwege KPN -Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs van 24,50 in rekening gebracht waar de korting van 5 euro nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Ben/was je een oud Telfort-klant en heb/had je internet via Telfort? Je kunt dit voordeel (de korting) dan regelen op deze pagina:kpn / telfort Hussel aanmelden

 

 


Dank voor de snelle reply. Ik heb mijn Hussel destijds ook nog extra telefonisch geregeld. Het lijkt alsof het er weer af is gehaald. Dit is mijn abo nu:

 

Admin: afbeelding verwijderd


Hallo @Noordzee,

ik heb sinds afgelopen maart altijd korting gehad met Telfort thuis, en nu is het deze maand ook opeens 0,17 cent ipv 5 euro.

naar mijn idee ben ik gewoon aangemeld voor kon hussel.

kunt u verklaren waarom het opeens gestopt is?

groetjes loes

admin: foto verwijderd


graag naar antwoorden de foto verwijderen 

 


graag naar antwoorden de foto verwijderen 

 

Heb je al een antwoord? 


Ja vandaag gebeld met de klantenservice de foto kan verwijderd 


Ik heb hetzelfde probleem van die 17 cent namelijk. Wordt dat aangepast?


Mij is verteld dat aangemeld ben voor kpn hussel korting.

ik heb daar idd een sms voor ontvangen en dat de overige korting de volgende factuur verrekend word


Bij mij wordt ook ineens 17 cent in rekening gebracht voor 'extra voordeel Telfort thuis' (voordeel is meer betalen,  apart. Ook al is het maar 0,17 ct...) ipv dat ik een korting van eur 5,00 krijg.  Vorige keren ging het wel goed 


Ik wacht de volgende rekening af. Als het dan nog niet hersteld is dan zal ik toch moeten bellen, want hier komt niet echt een antwoord.