Skip to main content

Hallo,

 

Op 9 juli 2020 heb ik een brief gekregen dat Telfort KPN zou worden. Alles bleef hetzelfde en is ondertekend door Jorg Kramer, uw directeur Klantenservice.

Waarom is het dan dat ik meer betaal dan bij Telfort èn ik 5.000 i.p.v. 20.000 MB per maand heb. Ik reis veel per trein en heb deze nodig voor werk. Ik heb geen enkele brief gehad, noch communictaie hierover. Ik ben dus not amused. Ik hoor graag hoe en per wanneer u dit kan oplossen.

 

Hoor graag. mvg H*

Hallo @Hanz73 , KPN heeft aan de meeste klanten een mobiel cadeau van 5.000MB gegeven, 30 dagen te gebruiken. Daar hebben de klanten óók een SMS over gehad.

Die 5.000MB maak je eerst op en daarna je eigen bundel weer, die dan ook weer zichtbaar is.

Wat de factuur betreft zou je de TFT- en de KPN-factuur eens naast elkaar kunnen leggen en de verschillen afstrepen.

Als je niets aan je abo gewijzigd hebt is alleen de inflatiecorrectie aan de orde geweest per 1 oktober 2020. Óók daarover is gecommuniceerd naar de klanten toe door een mededeling op de factuur van september en oktober 2020.