Skip to main content

In mijn Telfort abbo mocht ik ongebruikte MB's en belminuten 3 maanden meenemen. Handig bijv. op vakantie. Bij KPN werd dat de eerste maanden gehandhaafd en is nu ineens afgeschaft.

Hebben meer mensen daar last van?

Mag dit zomaar, voorwaarden wijzigen zonder toestemming/overleg?

Hallo @4eyes bij TFT kon je alléén MB's van 2 maanden terug meennemen naar de huidige maand, belminuten nooit of je moet een heel oud TFT-abo hebben.

Na de migratie van TFT thuis naar KPN afgelopen maanden moet alles hetzelfde blijven.

Als je niet zelf je pakket aangepast hebt naar een KPN-pakket (Hussel) even bellen met KPN, 0800 0402.

 

 


Beste JanD,

Dank voor je reply. Ik heb mijn gespaarde MB's teruggevonden! Ze worden niet meer bij mijn saldo opgeteld, maar staan onder de pagina 'verstopt' onder 'Bundels in de wachtrij'.  

Ik heb zo'n heel oud telfort-abo, waarbij ik ook mijn oude belminuten van 2 maanden terug mag meenemen.
Heb inderdaad contact gehad met de klantenservice en zij hebben me op het goede pad gezet.

 


Hallo @4eyes , als mobiele klant van KPN heb je begin december 5.000MB cadeau gekregen van KPN, die maak je eerst op en daarna is je normale bundel weer zichtbaar.

 


Aha.

Dank voor de info.