Skip to main content

Beste KPN,

Sinds KPN de Telfort abonnementen heeft overgenomen heb ik regelmatig hetzelfde euvel: als ik onderweg ben heb ik geen internet op mijn iPhone. In beeld zie ik dat ik een 4G verbinding zou moeten hebben, maar apps doen niks en internetpagina’s laden niet. Ik heb ontdekt dat ik dit euvel kan verhelpen door mijn telefoon helemaal uit te doen en opnieuw op te starten, maar dat lijkt me niet de bedoeling. U zult begrijpen dat mijn tevredenheid over deze switch van Telfort naar KPN behoorlijk negatief wordt beïnvloed. Ik hoop op een passende oplossing. 

Groeten van Remko Weijer

Welkom bij ons op het forum @Remko Weijer. De mobiele abonnementen van Telfort zijn 26 januari overgezet naar ons, ervaar je dit al sindsdien of is het later begonnen? Het toestel opnieuw opstarten heb je al gedaan dus, heb je nog meer dingen geprobeerd? Heb je jouw simkaart bijvoorbeeld ook al eens in een ander toestel gedaan om te kijken hoe het daarmee gaat? Als het probleem dan mee gaat naar het andere toestel is het vervangen van de simkaart een goede optie. Als het op het andere toestel niet speelt kan het ook aan het toestel zelf liggen.Â