Skip to main content
Beantwoord

Telkens geen internet op mijn iPhone

• November 18, 2020
  • 1 reactie
  • 42 keer bekeken

Remko Weijer
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

Beste KPN,

Sinds KPN de Telfort abonnementen heeft overgenomen heb ik regelmatig hetzelfde euvel: als ik onderweg ben heb ik geen internet op mijn iPhone. In beeld zie ik dat ik een 4G verbinding zou moeten hebben, maar apps doen niks en internetpagina’s laden niet. Ik heb ontdekt dat ik dit euvel kan verhelpen door mijn telefoon helemaal uit te doen en opnieuw op te starten, maar dat lijkt me niet de bedoeling. U zult begrijpen dat mijn tevredenheid over deze switch van Telfort naar KPN behoorlijk negatief wordt beïnvloed. Ik hoop op een passende oplossing. 

Groeten van Remko Weijer

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom bij ons op het forum @Remko Weijer. De mobiele abonnementen van Telfort zijn 26 januari overgezet naar ons, ervaar je dit al sindsdien of is het later begonnen? Het toestel opnieuw opstarten heb je al gedaan dus, heb je nog meer dingen geprobeerd? Heb je jouw simkaart bijvoorbeeld ook al eens in een ander toestel gedaan om te kijken hoe het daarmee gaat? Als het probleem dan mee gaat naar het andere toestel is het vervangen van de simkaart een goede optie. Als het op het andere toestel niet speelt kan het ook aan het toestel zelf liggen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 24, 2020

Welkom bij ons op het forum @Remko Weijer. De mobiele abonnementen van Telfort zijn 26 januari overgezet naar ons, ervaar je dit al sindsdien of is het later begonnen? Het toestel opnieuw opstarten heb je al gedaan dus, heb je nog meer dingen geprobeerd? Heb je jouw simkaart bijvoorbeeld ook al eens in een ander toestel gedaan om te kijken hoe het daarmee gaat? Als het probleem dan mee gaat naar het andere toestel is het vervangen van de simkaart een goede optie. Als het op het andere toestel niet speelt kan het ook aan het toestel zelf liggen.Â