Skip to main content

Ik ben overgestapt naar mobiel bellen van KPN. Omdat ik al beschik over TV, internet en vast bellen werd mij door de medewerker verteld dat ik geen aansluitkosten hoefde te betalen. Daarna kreeg ik een email bevestiging waarin toch de aansluitkosten van 25 euro werden vermeld. Hierover contact opgenomen dat dit niet juist was, maar de medewerker kon dit niet meer veranderen. Ik moest wachten op de factuur en daarna reclameren. Bij deze dus, graag de aansluitkosten terugstorten op mijn bankrekeningnummer, bij jullie bekend. 

Alvast bedankt.

Nou... de motivatie klopt niet...

Omdat ik al beschik over TV, internet en vast bellen

Bij ieder nieuw abonnement behoord gewoon aansluitkosten betaald te worden. Ongeacht hoeveel andere abonnementen u al heeft. Maar als de medewerker beloofd heeft dat u ze niet hoeft te betalen, dan kan dat op de 2de factuur gecrediteerd worden.


Goedenavond @mr2forlife en welkom hier op het KPN Forum!

 

Leuk dat je ons via deze weg hebt weten te vinden al is de aanleiding natuurlijk wel wat minder 😞 Als mijn collega deze toezegging heeft gedaan, is het natuurlijk wel belangrijk dat dit wordt nagekomen. Zoals @Nick83al aangeeft, kan het zijn dat mijn collega al een creditbedrag heeft ingevoerd en dat zal dan op de 2e factuur te zien zijn. Ik kijk dat graag voor je na; zou je dan je forumprofiel voor me in willen vullen en een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Alvast bedankt!


Beste JanZ, ik heb het profiel aangevuld. Ik neem aan dat alle gesprekken opgenomen worden, dan is ook eenvoudig vast te stellen dat de betreffende medewerker dit mij telefonisch heeft toegezegd. Het gaat mij vooral om het principe, afspraak is afspraak tenslotte.

Alvast bedankt voor de moeite.


Beste JanZ, ik heb het profiel aangevuld. Ik neem aan dat alle gesprekken opgenomen worden, dan is ook eenvoudig vast te stellen dat de betreffende medewerker dit mij telefonisch heeft toegezegd. Het gaat mij vooral om het principe, afspraak is afspraak tenslotte.

Alvast bedankt voor de moeite.

Opnames zijn bedoelt voor trainingsdoeleinden. Niet bedoeld om terug te luisteren wat er afgesproken is. @JanZ_ zal er geen toegang toe hebben waarschijnlijk. 


Bedankt voor het invullen van je forumprofiel @mr2forlife :)

Weet je ook nog ongeveer wanneer deze toezegging is gedaan? 


Beste JanZ, ik heb in december 2020 telefonisch contact gehad om het abonnement over te zetten naar KPN, het oude abonnement liep nog 2 maanden. Op de email bevestiging stonden de aansluitkosten vermeld. Daarover heb ik toen met de klantenservice gebeld, dat dat niet juist was. Die vertelden mij dat ze dat nu niet in de systemen konden wijzigen, dat ik moest wachten op de 1e factuur en dan bezwaar maken tegen de factuur, daarna zou de creditnota volgen. Omdat het nummer dus pas 2 maanden later werd omgezet, kwam toen ook pas de factuur, vandaar dat ik daar nu op gereageerd heb, zoals afgesproken.


@mr2forlife sorry voor de late reactie! Ik heb de aansluitkosten vergoed. Die worden op de volgende factuur in mindering gebracht. Excuses voor de verwarring!