Skip to main content

Wij hebben een nieuw abonnement af gesloten op de naam van mijn vrouw. Hierbij hebben we het rijbewijsnummer moeten noemen voor het afleveren van de telefoon. Er is niet naar de geboortenaam gevraagd. Nu blijkt dat de telefoon niet afgeleverd kon worden, omdat de tenaamstelling niet juist is. Automatisch wordt het contract dan geannuleerd, waardoor ook al je kortingen vervallen die je hebt afgesproken. Wij willen echter alleen een naamswijziging op het contract., anders zijn we namelijk alle kortingen kwijt.

Als de bevestiging van de bestelling fouten bevat, dan zult u dat op dat moment moeten doorgeven. Of is het zo dat de ander het pakket wilde aannemen?


In de bevestiging van de bestelling zaten geen fouten die wij konden weten en mijn vrouw wilde ook zelf het pakketje aannemen. 


De tenaamstelling is niet juist geeft u aan. Vandaar mijn vraag.


In het contract staan de voorletters en onze achternaam ,terwijl het blijkbaar haar meisjesachternaam moest zijn. Hier is in het telefoongesprek helemaal niet naar gevraagd, Vandaar dat wij niks geks hebben gezien. Vreemd dat haar naam dan niet aangepast kan worden of dat een telefoon niet afgegeven kan worden, terwijl de juiste persoon er staat.


In het contract staan de voorletters en onze achternaam ,terwijl het blijkbaar haar meisjesachternaam moest zijn. Hier is in het telefoongesprek helemaal niet naar gevraagd, Vandaar dat wij niks geks hebben gezien. Vreemd dat haar naam dan niet aangepast kan worden of dat een telefoon niet afgegeven kan worden, terwijl de juiste persoon er staat.

Ik zou daar eerlijk gezegd ook niet aan gedacht hebben. Als man zijnde heb ik dat probleem met en de mobiel van mijn vrouw staat ook op mijn naam. Snap wel de frustratie.

 


Hi @9Peter,

Bij het invoeren van een bestelling, wordt altijd gevraagd naar de gegevens zoals die worden vermeld op het door jouzelf gekozen legitimatiebewijs. Elk legitimatiebewijs toont de meisjesnaam, dus bij het aangaan van een abonnement dat aan jou persoonlijk gekoppeld is, zal ook de meisjesnaam doorgegeven moeten worden. Dit wordt online duidelijk aangegeven. Ook als je niet via onze website maar via de klantenservice hebt besteld, hoort het nog even aangegeven te worden. Niet iedereen staat er bij stil dat een abonnement écht alleen op de gegevens zoals getoond op het legitimatiebewijs afgesloten mag worden. Jammer dat dit niet gebeurd lijkt te zijn, maar dit verandert helaas niets aan de feiten:

Als je vrouw haar abonnement aan heeft gevraagd op haar getrouwde naam, komen de persoonsgegevens dus niet met elkaar overeen en mag de koerier het toestel niet afleveren, ook al staat de getrouwde naam wél op de achterkant van het legitimatiebewijs. Aangezien de bestelling nu geannuleerd is, wil ik jullie aanraden om een nieuwe bestelling te plaatsen waarbij de juiste gegevens in worden gevoerd!

Â