Skip to main content

Gisteren 8 december 2020 ruim 1 uur aan de lijn met mevr. Lan van de klantenservice. Onderwerp:  Ik wil weer terug, alles binnen de gestelde 14 dagen, naar mij oude abonnement. Resultaat: Zij kan mij niet verder helpen,  gaf ze aan, ik kan niet meer terug!!

 

Ik ben al jaren een trouwe klant van KPN en ik ben overgestapt op advies van een ‘KPN medewerkster’ naar een zgn. klein zakelijk hussel abonnement. Ik had een alles-in-1 abonnement en was zeer tevreden. De ‘KPN-medewerkster’ belde me in de auto (3 tot 4 weken geleden) met het verhaal: alles blijft bij het oude, minder geld betalen en meer service. ik zou gek zijn dit te laten schieten. Ik twijfelde ( had al een keer wat meegemaakt met KPN-advies in het verleden ) maar ging overstag en moest alles ook hardop bevestigen want het werd opgenomen. Op 30 november jl. krijg ik een bevestiging via email: uw abonnementswijzing is uitgevoerd. Gisteren geen spotify meer (zat wel in het oude contract). ik bellen en bij samen doorrekenen blijkt dat er echt een verkeerd voorstelling van zaken is gedaan. Was waarschijnlijk ook geen echte KPN medewerkster maar een outbound callcenter medewerker, mogelijk een student die wat wil bijverdienen. Niets was terug te vinden in haar systeem. Klantenservice KPN stond met haar mond vol tanden was heel behulpzaam maar liep zelf tegen een muur. Niets kan worden teruggedraaid ondanks de beloftes dat alles binnen 14 dagen kan worden teruggezet. Hoe verder!! ik ben erg ontevreden en voel me belazerd door een betrouwbare partij als KPN waar ik dit echt niet van zou verwachten.

 

Hoe verder???

 

 

U kunt binnen 14 dagen opzeggen. Dan heeft u dus niets meer. Alles weg. Terug naar de oude situatie kan niet.

Helaas. Sorry, ik heb het ook niet verzonnen. 


Hoi @sc33 

Als ik het topic van jou lees denk ik in de eerste plaats aan misleiding.
Je gaat het naar alle waarschijnlijkheid afleggen tegenover KPN met het behalen van jou gelijk.
KPN bevalt mij goed dat vooropgesteld.
Echter, de menselijke maat houden ze er niet op na.

Ze zijn er om zoveel mogelijk kapitaal te vergaren, voor KPN als bedrijf en voor hun aandeelhouders.
En dat is legitiem en dat doen alle grote maatschappijen.
misschien kom je hier wat verder mee. Misleiding 

 Ikzelf denk van niet. Het is in ieder geval wat meer informatie.


Ik vraag me af of het echt doelbewuste misleiding is. Ik vermoed dat heel veel van die verkopers helemaal geen kennis van de oude abonnementen hebben.


Hallo @sc33 ,

Ik zie dat je een vraag hebt over een klein zakelijk abonnement. 

Je zit hier op het particuliere forum van KPN. Je kunt jouw vraag beter stellen op :

https://zakelijkforum.kpn.com

 

Of bel naar 0800-0403.


 Hoi @Nick83 

Ik vraag me af of het echt doelbewuste misleiding is. Ik vermoed dat heel veel van die verkopers helemaal geen kennis van de oude abonnementen hebben.

Alles voor de Firma.  Dat is wat ik denk.
Zelfs al zou je gelijk hebben Nick, dat ze geen kennis in huis hebben over oude abonnementen.
Dan zou ik denken, lees je even in voor je aan de gang gaat.
Misschien iets voor de KPN om een gedegen voorbereiding te geven voor je ze aan het werk zet.
 

 

Hallo @sc33 ,

Ik zie dat je een vraag hebt over een klein zakelijk abonnement. 

Je zit hier op het particuliere forum van KPN. Je kunt jouw vraag beter stellen op :

https://zakelijkforum.kpn.com

Of bel naar 0800-0403.

Goed punt @Noordzee 


KPN is na 30 jaar toch echt een ander bedrijf geworden. Het koninklijke, waar ze vroeger nog al eens mee koketterde mag er echt wel van af. Mijn officiële klacht is gisteren 'afgehandeld' door Sandra van de klantenservice. Ze bleef correct maar verschuilde zich volledig achter kpn-beleid en juridische uitgangspunten. Alle redelijkheid en billijkheid ontbrak. Bij hoge uitzondering kreeg ik een tegemoetkoming en daar kon ze zelf amper achter staan. Het was 1 jaar spotify gratis + dunne excuses en daarna vooral niet meer zeiken meneer klant, jij hebt vertrouwd op ons advies en daar ben je zelf verantwoordelijk voor. Dus na de banken en verzekeraars kunnen we nu ook onze Koninklijke PTT Nederland aansluiten in de rij van bedrijven die klanten onder valse voorwendselen diensten aan het verkopen is.  En dan vindt ondernend NL het gek dat klanten steeds kritischer en vervelender worden. Je moet wel. KPN, gemiste kans je te onderscheiden. Jammer. Tot zover. 

Een trouwe klant.