Skip to main content

IS ER EEN MODERATOR ACTIEF DIE MIJ ZOU KUNNEN HELPEN???

nou bij mij gaat het heel dramatisch.

ook in de pre order besteld op 6/11 bestelling is niet goed binnengekomen, een bevestiging gekregen zonder enig info. aanbetaling gedaan van 684,- 1000x gebeld op verzoek medewerker een nieuwe aanvraag gedaan wat ik weer moet betalen bij de koerier.

Geld moet worden teruggestort wie weet wanneer.

hele slechte service 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Hallo @Torchuni , de CapsLk]-toets van je toetsenbord blijft hangen, kijk dat even na.

Het is tegen de huisregels alleen in hoofdltetters te typen, dan noemt men  'schreeuwen’.

Wat is je vraag of opmerking?

 


Op 6/11/2020 heb ik in de pre order de iphone 12 pro max besteld. Om 14.10 heb ik de ideal betaling gedaan via kpn eigen website en 14.16 kreeg een bevestigingsemail. Hierin stond alleen dat ik binnen 1 dag een email zou krijgen met de orderbevestiging verder geen bestelnummer etc. Diezelfde dag nog gebeld en gevraagd of het goed door is gekomen kon de klantenservice nog niet zien omdat het een order was die net gedaan was. 

volgende dag geen order en weer gebeld er was geen order te vinden van mij. Deze zou niet goed zijn doorgekomen en ergens moeten blijven zijn gehangen. 

 

Op verzoek medewerker nog 1 dag gewacht en afgelopen zondag weer contact gehad. De medewerker gaf mij aan dat er geen order bestond omdat deze dus niet goed is binnengekomen. Op verzoek medewerker een nieuwe aanvraag gedaan en dat er bij de koerier betaalt moet worden met dezelfde pinpas.

 

Ik vroeg hoe het zit met de terugbetaling van de aanbetaling op mijn toestel.

Ja zei ze je hebt de aanvraag op 6/11/2020 gedaan en als je deze op 20/11/2020 nog niet hebt moet je even bellen.

Wat wel erg schandalig ie dat er zolang tussen zit en men verwacht dat je opnieuw geld kan dokken voor een nieuwe aanvraag.

 

Ook schreef mevrouwtje de klantemservice geen berichtje naar financiele admin over mijn geval want hoe zouden zij moeten weten dat het teruggestort moet worden????

 

Uiteindelijk vandaag maar zelf erachteraan gegaan en hopen dat ik het terug krijg.

 

ik vind het schandalig dat jullie fout mijn fout wordt gemaakt en ik verzoek jullie deze week nog mijn geld terug te storten of te verrekenen met mijn nieuwe order! zo niet dan zal ik de consumentenbond etc in gaan schakelen!

klantenservice een dikke 0 niet meedenkend alleen bekritiserend en afkrakend.


ik heb begrepen gister van een medewerker dat dit bij veel mensen gebeurt is. mijn 1e aanvraag is dus aan het zweven waaraan de aanbetaling vast zit en die kunnen ze niet zien.

mij was geadviseerd de aanvraag nogmaals te doen en dan bij rembours te betalen en dat het te extra betalen bedrag dan op mijn rekening wordt teruggestort ondertussen.

op advies van mijn man toch gedaan aangezien ik ook bijna geen telnr meer heb maar ben dagelijk aan het bellen over de gang van zaken anders kan je fluiten naar je geld.

gister heeft een medewerker mij verteld dat je de orderbevestiging/contract pas krijg nadat je het toestel in ontvangst genomen hebt.

ook heeft hij gister een emailtje gestuurd naar achterliggende afdeling om de betaling terug te storten. binnen 2 werkdagen zouden zij dat emailtje moeten oppakken en dan binnen 10 werkdagen zou ik het geld terug moeten hebben.

vrijdag neem ik weer even contact op.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Forum kan gesloten worden ondertussen heb ik mijn geld al binnen.


Ondertussen heb ik vandaag precies na 1 week mijn terugbetaling binnen!

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Forum kan gesloten worden ondertussen heb ik mijn geld al binnen.

Dan valt het allemaal wel mee dan 😉

Behalve het gevoel over de klantenservice..dat is voor veel klanten zeer herkenbaar helaas. Er wordt doorlopend beterschap beloofd maar het wordt juist steeds slechter. 


Nou gister had ik een aardige dame die mij echt goed geholpen heeft en afgelopen dinsdag hetzelfse met een heer die mij geholpen heeft.

Via de dame achtergekomen dat de medewerker die mij 8/11 geholpen heeft niet goed gecommuniceerd heeft met collega’s en achterliggende afdeling en financiele administratie heeft haar een email gestuurd voor meer info maar daar reageerde ze niet op echt slordig.

 

Ben in iedegeval blij dat mijn terugbetaling nu binnen is. 

 

Klantenservice van KPN is echt een dikke 0!

Zoveel verschillende informatie die je krijgt van medewerkers waar leugens aan toe.

Dit kan echt niet KPN!

Zo raken jullie klanten kwijt!

Â