Skip to main content

Mijn klantnummer is ***********.In 2014 heb ik een apple abonnement afgesloten. Nr. ***********. In 2016 een Samsung abonnement nr. **********. In 2018 een Samsung abonnement nr. *********. Ik wil weten of ik recht heb op teruggave van te veel betaalde abonnementskosten. Al enkele keren een formulier ingevuld. Steeds weer was de aanvraag niet volledig. (Jörg Kramer) Op 5 juli 2020 heb ik een brief gestuurd naar de KPN winkel in Venlo met de vraag mij de ontbrekende gegevens door te geven. Tot op heden geen enkele reactie. Ik heb al mijn diensten lopen via KPN. (ruim € 800 op jaarbasis) Als dit de service van KPN is, kan ik mij de moeite van zoeken besparen. Of wil KPN van me af? Er zij best wel andere aanbieders.

 

*Admin: gegevens verwijderd en toegevoegd aan profiel in verband met privacy.

 

Hallo @Fiespernolle ,

Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? 


En dik gedrukt word als schreeuwen gezien en is totaal niet nodig en word ook niet gewaardeerd.


Hoi @Fiespernolle, welkom op het forum! Dank voor je gegevens, daarmee heb ik dit kunnen nakijken. Ik zie dat je aanvragen voor het controleren of je teveel rente hebt betaald inderdaad enige keren zijn afgewezen. Vanaf 1 augustus 2016 hebben wij geen abonnementen meer waar een rentecomponent inzit. Dat betekent dat je voor het abonnement met toestel aangegaan in 2018 sowieso niet te veel rente hebt betaald. Wat betreft de abonnementen uit 2014 en 2016, daar zou het kunnen zijn dat het wel zo is. Om dat te laten nakijken zul je toch opnieuw dit formulier moeten invullen. Let daarbij op de volgende dingen:

  • wees zo specifiek mogelijk wat voor toestel het was, merk, type, kleur, hoeveelheid opslag. Al deze dingen zijn van invloed op wat het toestel destijds kostte
  • wees ook zo specifiek mogelijk wat voor abonnement het was, aangezien verschillende abonnementen ook verschillende prijzen hebben, en dus invloed hebben op welk deel van je maandelijkse kosten destijds voor het toestel waren. De naam van het abonnement staat op je oude facturen en contract
  • zorg ook dat je persoonlijke gegevens kloppen, alleen de contractant kan deze aanvraag indienen
  • controleer ook of het 06-nummer klopt. Voor het nummer eindigend op 17 geldt dat het een prepaid nummer is sinds 2016. Als je dit nummer na de looptijd van het 2014 abonnement hebt laten omzetten naar een prepaid, vermeld dat er bij in het veld ‘naam abonnement’