Skip to main content

Beste kpn,

Inmiddels ben ik al een paar maanden bezig om mijn teveel betaalde toestelkosten terug te krijgen. Er is mij door Dennis van vestiging Duivendrecht belooft dat dit binnen enkele dagen zou gebeuren. Ik heb al veel van mijn belminuten hieraan verspild, vandaar dat ik dit graag via deze weg zou willen afronden. Mijn geduld raakt inmiddels op. Ik wil dat dit zo spoedig mogelijk in orde wordt gemaakt. 

Alvast bedankt.

Mvg, 

Lisa

Hi @Lisa763525:smile:! Welkom hier. Fijn dat je ons gevonden hebt. In verband met de drukte reageer ik wat laat, excuses! Ik neem aan dat je een abonnement had en dat je langer dan 24 maanden betaald hebt voor de toestelkosten, klopt dit?
Mijn collega's hebben dan, als het goed is, een toestelkrediet formulier ingevuld. Binnen 5 werkdagen wordt dit opgepakt en onderzocht en wordt je geïnformeerd over de uitkomst van het ‘onderzoek’. Als je teveel betaald hebt en dus recht hebt op geld-terug, dan regelen we vrijwel meteen de terugbetaling hiervan. 

Zo te horen is gaat dit proces bij jou niet zo soepel als zou moeten. Als je het goed vindt, kijk ik even met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? 


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!


Hi Lisa,

Het is nog niet opgelost. Zouden jullie mij kunnen bellen op 06********?

Alvast bedankt. 

Groetjes,

Lisa

*admin: gegevens verwijderd in verband met privacy


Wij maken hier geen belafspraken. Ik kan je dan ook alleen vragen om zelf telefonisch contact met ons op te nemen (0800-0402), zoals je al gedaan hebt. Omdat je je gegevens hebt ingevuld en ik erg nieuwsgierig ben, heb ik toch even meegekeken. 
Je kwam er tot kort geleden achter dat jij voor een toestel hebt betaald in je vorige contract. Dit toestel je nooit ontvangen. 
Dat is wel heel gek! Ik heb de contracten er nog niet bijgepakt, want ik begrijp dat er een klacht is ingediend. Ik ben benieuwd hoe dit afloopt! Laat je het hier weten? 
Â