Skip to main content

Ik heb eind december een mobiele telefoon besteld bij verkenging van mijn abonnement. Deze bleek het niet te doen en heb hem mogen omruilen. ook het tweede toestel gaf problemen en ik heb hem, binnen de termijnen terug gestuurd. We zijn inmiddels een maand verder na terug sturing en ik heb nog steeds mijn geld niet terug. Het is ook nog niet verwerkt in mijn huidige factuur, vandaag gedateerd. Wanneer krijg ik mijn geld terug? Ik kan geen nieuwe telefoon kopen zonder dat geld em ik bel nu nog steeds met een kapotte telefoon.

Karla

Welkom op ons forum, @vleenen! Goed dat je contact opneemt. Wat ontzettend vervelend dat beide toestel problemen gaven! Ik kan me goed voorstellen dat je jouw geld zo snel mogelijk terug wilt, zeker als je al een tijdje wacht. Ik kijk graag even met je mee. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje wanneer je jouw profiel hebt ingevuld?