Skip to main content

Goedemiddag,  

Mijn vader is onlangs overleden en tijdens de afwikkeling/omzetting van de KPN producten kwam ik er, tot mijn grote schrik achter, dat hij sinds 2016 tot heden €57 per maand betaald heeft. Dit lijkt te gaan om een twee-jarig contract met ‘gratis toestel’ welke in 2018 is verlopen. Ik heb hierover al contact gehad met de klantenservice en vervolgens dit online formulier ingevuld https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/toestelkosten.htm. Hierop kreeg ik het antwoord dat er zeker niet teveel betaald zou zijn maar dat er juist een korting ontvangen is van €23,17!  Graag wil ik dat hier nogmaals naar gekeken wordt.  

Met vriendelijke groet, Wendy

Hoi @Wendy25, Welkom hier op ons KPN Forum.
Gecondoleerd met het verlies van je vader.:pensive: Fijn dat jij de afwikkelingen van zijn diensten regelt, bedankt daarvoor. Ik kan me voorstellen dat de uitkomst van het formulier je verbaast. Ik zie dat je het formulier voor woekerrente had ingevuld. Dit is (helaas) het verkeerde formulier. Voor de toestelkosten die langer doorlopen dan de afbetaling van het toestel, hebben wij een ‘24 maanden’ formulier. 

Ik kan het juiste formulier voor je indienen mocht je dit wensen. Hiervoor heb ik naast jouw e-mailadres ook je 06-nummer nodig. Wij nemen namelijk telefonisch contact met je/de contactpersoon op. 
Zou je jouw telefoonnummer of het telefoonnummer van iemand die wij hier over kunnen bellen kunnen invullen in je profiel?

Afijn, Ik geef je natuurlijk gelijk. Je vader heeft te lang voor zijn toestelkosten betaald en jullie hebben natuurlijk recht op teruggave van deze kosten. 


Hoi Lisa,  hartelijk dank voor je reactie.   Ik heb mijn gegevens toegevoegd in het ‘opmerkingen’ vakje in mijn profiel.  Mag ik je een pb sturen?  


@Wendy25 Bedankt voor het invullen van je/hun gegevens! Je mag me altijd een privébericht sturen, maar ik zal altijd op het forum de uitkomst van het topic plaatsen zodat bezoekers in ieder geval weten hoe het is opgelost of niet. :nerd:
Omdat je zelf een Frans nummer hebt weet ik even niet of mijn collega's vanuit ons systeem naar je toe kunnen bellen. Als dit niet kan, dan zetten ze de uitkomst van de formulieren (moeders en vaders) op de e-mail. 
Ik zal voor beide ouders een apart formulier moeten invullen. Betreft het abonnement van je moeder, doe ik dat natuurlijk voor het voorgaande abonnement. Dit zou moeten lukken. Als je me nog een rivébericht wilt sturen, be my guest. Deze lees ik vanzelf. :blush:

Edit 18.35 uur: Beide formulieren zijn ingediend. Het duurt gemiddeld 5 werkdagen voor mijn collega's om het formulier in behandeling te nemen en telefonisch contact op te nemen. Mocht telefonische benadering niet lukken, dan gaat de afwikkeling via de e-mail of via mij. 

Mocht je iets van hen horen, wil je het dan hier nog even laten weten? :blush:


Fantastisch, dankjewel.  PB-tje niet meer nodig, ik wilde vragen of je ook een formulier in kon vullen voor mijn moeder maar dit heb je al gelezen in mijn opmerkingen.  Ik laat je de uitkomst weten.


Dag Lisa,  ik heb vorige week bericht ontvangen betreffende de teveel betaalde toestelkosten voor mijn beide ouders.  Ze hebben beide twee jaar lang de extra kosten doorbetaald, na contractvervaldatum, en dit wordt nu volledig teruggestort.  Hartelijk dank voor je hulp. 


@Wendy25 Geweldig nieuws! Goed om te horen dat het goed en redelijk snel is opgepakt. Je ziet het geld vanzelf binnenstromen. Achteraf toch nog een leuk spaarpotje:wink:

Fijn dat je het hier liet weten.:hugging:


Reageer