Skip to main content

Hallo,

Ik heb jaren geleden een mobiel abonnement afgesloten van 2 jaar. In die twee jaar is mijn toestel afbetaald. Echter na de contractvervaldatum van 31-3-2017 is mijn abonnement niet aangepast.
ik betaal dus nog steeds de toestelkosten! op dit forum lees ik dat de te veel betaalde kosten teruggevorderd kunnen worden, na invulling van een formulier. Nu ben ik op zoek naar dat formulier. Alleen die kan ik nergens vinden. 

Graag verneem ik waar ik dit formulier kan downloaden/ invullen.

Bij voorbaat dank.

 

Loyd

Hi Loyd, welkom op het forum. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 


Loyd, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 


Beste Alex,

Bedankt voor je bericht. Volgens mij zijn alle gegevens in mijn profiel al ingevuld (adres, e-mail etc.). Als je nog iets mist dan hoor ik dat graag. Ik hoop snel een reactie te krijgen van KPN hoe ik het te veel betaalde geld z.s.m. kan terugkrijgen.

 


Heb je wel op Bewaren/opslaan geklikt? Ik zie namelijk niets onder je profiel. Zou je dit na kunnen kijken en alsnog invullen? 


Beste Alex,

Sorry ik dacht je het “mijnkpn” profiel bedoelde. Ik heb nu de forum profiel gegevens ingevuld en opgeslagen.

 

mvrgr.

Loyd


Gevonden, dankjewel. Dit loopt inderdaad sinds 2017 door. Ik heb dit doorgezet naar de juiste collega's voor een juiste berekening van de correctie en aanpassing van je contract. Zij zullen binnen 7 werkdagen contact met je opnemen, hou je telefoon dus in de gaten. :relaxed: