Skip to main content

Goedemorgen, mijn zusje heeft hetzelfde probleem. Zij ervaart een drempel bij het terugvragen van het geld teveel maar zij heeft van 2015 tm 2022 teveel betaald. Ik wil haar het werk uit handen nemen en ben haar nu aan het helpen. @Kpn heeft haar nooit op enige wijze laten weten dat ze veel te veel betaalde totdat ze gisteren eindelijk een nieuw toestel nodig had. Na 7! Jaar. 

Nu lees ik hier iets over een formulier. Wat is dat voor een formulier en hoe kan ik dat te pakken krijgen? En is er iemand die mij wel helpen om dit voor mijn zusje recht te zetten? 

Ik neem aan dat KPN ook graag het geld wil teruggeven dat zij zich onrechtmatig heeft toegeëigend. 

Bijvoorbaat dank en vriendelijke groet. 

 

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

@Imke Van Bodegraven Een moderator van dit forum kan u hier mee helpen, echter is er i.v.m. drukte op het forum een wachttijd van 2 a 3 dagen voor de moderator gaat reageren. U kunt alvast de relevante gegevens voor uzelf en uw zus invullen in het forumprofiel . De gegevens met "prive" zijn alleen zichtbaar voor u en de moderators. In het vakje "persoonlijke opmerkingen(prive) kunt u meer info plaatsen.


Hoi @Imke Van Bodegraven en welkom op het forum! Ik zie dat je forumprofiel nog leeg is, als je die verder aanvult kan ik het met je oppakken! Een andere optie is ook dat je zusje met ons belt via 0800-0402 doordeweeks tussen 8:00 - 20:00 en op zaterdagen tussen 9:00 - 17:00. Dan kunnen mijn collega's dit ook met haar oppakken. 🙂