Skip to main content
Beantwoord

Teveel aansluitkosten betaald

• March 15, 2021
  • 1 reactie
  • 30 keer bekeken

wij hebben 2 nieuwe abonnementen afgesloten en zouden hierover maar 1 keer aansluitkosten betalen, nu hebben wij per abonnement aansluitkosten berekend gekregen. Helaas is het zeer zeer zeer moeilijk om hierover met de kpn in contact te komen.

Hoe kan ik hierover reclameren?

Beste antwoord door Hanna_

Hoi @laf, welkom. 

Ik raad je aan om voor een correctie in gesprek te gaan met mijn collega's van de telefonische klantenservice (0800-0402) of via de chat op de website. Zij kunnen kijken welke afspraken er zijn gemaakt tijdens het afsluiten en zullen ervoor zorgen dat de aansluitkosten worden gecrediteerd wanneer deze inderdaad onterecht blijken te zijn. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Hanna_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • March 16, 2021

Hoi @laf, welkom. 

Ik raad je aan om voor een correctie in gesprek te gaan met mijn collega's van de telefonische klantenservice (0800-0402) of via de chat op de website. Zij kunnen kijken welke afspraken er zijn gemaakt tijdens het afsluiten en zullen ervoor zorgen dat de aansluitkosten worden gecrediteerd wanneer deze inderdaad onterecht blijken te zijn.