Skip to main content

Ik betaal al een jaar lang teveel abonnement kosten hoe lossen jullie dit op

Hoe  moeten we dat zien? Heb je meer info?


Ik heb mijn mobiel al afbetaald maar ik betaal nog steeds hetzelfde bedrag


Ow, dan moet daar een KPN medewerker naar kijken. Vul al vast uw profiel in.

https://forum.kpn.com/settings/profile


O dat had ik ook. Is helemaal goed gekomen.  Een medewerker van kpn reageert over een paar dagen. 


Bellen ze of reageren ze hier op de site


Ze reageren hier.


Hoi @Gretha156, welkom! Je bent hier aan het goede adres 🙂 Bedankt voor het invullen van je profiel. Daarmee heb ik gelijk gekeken en ik zie dat je inderdaad nog een oude stijl abonnement hebt waarbij toestelkosten inbegrepen zaten. Dat gaan we natuurlijk voor je crediteren. Alleen is het daarvoor wel noodzakelijk dat je overgaat naar een van de huidige abonnementen. Dit omdat we bij die oude abonnementen het toesteldeel niet kunnen weghalen omdat het een geheel is met de abonnementskosten. Ik wil je dan ook vragen om je abonnement om te verlengen naar een Hussel. Dit kan je via je MijnKPN ook zelf doen. Het maakt daarbij niet uit of je verlengd met een Sim Only of een abonnement met toestel.

Als dat dan gedaan is, dan kunnen wij berekenen hoeveel je teveel betaald hebt op het oude abonnement, en krijg je dat weer terug.  Daarvoor heb ik zojuist alvast een melding aangemaakt. Dit wordt dan opgepakt door de juiste afdeling zodra je abonnementsaanpassing voltooid is.


Hoi Erik ik heb inmiddels een nieuw abonnement bij hoe gaat het verder met de terugbetaling wat ik teveel heb betaald. Ik zit alleen nog op mijn nieuwe mobiel te wachten de samsung s20fe kleur donkerblauw.

Mvg Gretha slot


Je abonnement gaat pas in zodra je het toestel ontvangt, Gretha. Als dat eenmaal gebeurt is, neemt de afdeling contact op (meestal via e-mail) om de terugbetaling te regelen.Â