Skip to main content
Beantwoord

Teveel betaald voor mobiele abonnement?

• October 27, 2021
  • 3 reacties
  • 86 keer bekeken

Hoi, ik heb een abonnement afgesloten voor kpn mobiel wat inging in juli 2020. Op het contract staat dat het €22,50 per maand kost. Nu kom ik er achter dat er dus al die tijd €42,50 in rekening wordt gebracht. In augustus 2020 zelfs €58,03 en september 2020 €38,89. Kan iemand dit verschil verklaren en zo niet ontvang ik graag €251,92 aan teveel betaald abonnementsgeld.

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo en welkom op het forum @AnnLau, elke maand ontvang je een factuur. Deze facturen bevatten een specificatie. In MijnKPN kun je gemakkelijk de laatste 12 mobiele facturen bekijken.
Kies in "MijnKPN "mobiel" en daarna "bekijk alle facturen". Je kunt dan eens kijken waar die hogere facturen vandaan komen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 28, 2021

Hallo en welkom op het forum @AnnLau, elke maand ontvang je een factuur. Deze facturen bevatten een specificatie. In MijnKPN kun je gemakkelijk de laatste 12 mobiele facturen bekijken.
Kies in "MijnKPN "mobiel" en daarna "bekijk alle facturen". Je kunt dan eens kijken waar die hogere facturen vandaan komen. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 28, 2021

Daarop zie ik dus dat er €42,50 aan abonnementskosten in rekening zijn gebracht ipv €22,50 zoals op het afgesloten contract staat

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • October 28, 2021

Daarop zie ik dus dat er €42,50 aan abonnementskosten in rekening zijn gebracht ipv €22,50 zoals op het afgesloten contract staat

Kunt u een schermafdruk plaatsen van de 2de pagina van de factuur?

Heeft u er ook een mobiel bij? Of betreft het een sim-only abonnement?