Skip to main content

Ik heb in 2015 een tweejarig contract afgesloten bij Hi voor een telefoon (Samsung galaxy S4) met 500MB, 100 minuten en onbeperkt SMS. Mijn mobiele contract liep tot 06-01-2017 maar is in april 2015 overgenomen door KPN die het veranderde naar 750 MB,100 minuten en onbeperkt SMS. Het toestel was op 06-01-2017 afbetaald, maar de maandelijkse rekening bleef nog even hoog. Graag verzoek ik het teveel betaalde bedrag tijdens de periode januari 2017 t/m december 2021 retour.

 

Met vriendelijke groet,

Renske

Welkom op het forum @RL21! Dit klinkt alsof je een abonnement hebt afgesloten in de periode dat er door telecomaanbieders abonnementen werden aangeboden waarbij woekerrente in rekening is gebracht. Daarvoor hebben we op onze website een formulier om je toestelkosten terug te vragen. Zou je kunnen laten weten of het hiermee lukt?


Klopt dat wel @Bram_ ? Dit doet me eerder denken aan een abonnement uit de tijd dat de kosten van het toestel nog opgenomen waren in de maandelijkse abonnementskosten. Als dan na 2 jaar het abonnement doorliep bleef je dus afbetalen. Dat toestel is nu wel 3x betaald denk ik.
Volgens mij vullen jullie daar een speciaal formulier voor in, wat onbereikbaar is voor de klant.


@RBxx je hebt gelijk. Ik heb voor de duidelijkheid de tekst maar even doorgestreept. @RL21 zou je mijn vorige reactie volledig willen negeren en je profiel in willen vullen zodat ik het voor je kan doorzetten? Hierbij is het ook van belang of je al verlengd hebt. Excuses voor eventuele verwarring en als je het formulier al hebt ingevuld en je krijgt bericht dat het onterecht was dan mag je ze zeggen dat Bram van KPN verantwoordelijk is. :wink:


@RBxx Bedankt, dat is precies wat ik bedoel! :smiley:

@Bram_ Geen probleem, ik had het formulier nog niet ingevuld. Ik heb mijn profiel nu zo ver mogelijk ingevuld, maar ik kan het desbetreffende mobiele nummer niet toevoegen omdat ik hem net heb overgezet naar een andere provider. Wel heb ik het thuis internet en vaste telefoon abonnement van KPN toegevoegd.


Dat dacht ik al @RL21 , graag gedaan. Kan je het 06-nummer en het oude klantnummer van het mobiele abonnement wel in je profiel zetten? Dan kan @Bram_  de benodigde informatie erbij opzoeken. Zet het in "Persoonlijke opmerkingen".


@RL21 Ik heb het formulier voor je ingevuld en verzonden. Laat je even weten als je iets van de afdeling gehoord hebt en er een oplossing voor je is?