Skip to main content

LS.

Na ontdekt te hebben dat ik al 4 jaar teveel abonnementsgeld te hebben betaald heb ik in de KPN winkel, op advies van de KPN medewerker, het toestelkostenformulier ingevuld, hierop heb ik een terugkoppeling ontvangen dat er niet teveel betaald zou zijn. Dit terwijl ik maandelijks hetzelfde bedrag ben blijven betalen als de twee jaar met telefoon in het abonnement.

Met het invullen doelde ik dan ook op teveel betaalde kosten na contractvervaldatum. Het 24 maanden durende abonnement heeft gelopen tot april 2017 echter heb ik dezelfde maandelijkse kosten doorbetaald tot heden. Dit is tot en met juli 2021. 

Graag verzoek ik dat er een creditering plaatsvindt van mijn toestelkosten, tussen de periode van april 2017 tot en met juli 2021, gezien mijn toestel toen reeds was afbetaald. Alvast dank voor uw medewerking. 

Vriendelijke groet,

Erik Boer

Welkom op ons forum, @Erik Boer! Jeetje, ik kan me voorstellen dat je hiervan baalt en dat je graag de teveel betaalde toestelkosten retour ontvangt. Helemaal gezien je hier al vier jaar lang voor betaalt, terwijl je tegenwoordig alleen tijdens de contractperiode betaalt voor jouw toestel. Ik kan je nu al vertellen dat ik deze kosten niet voor je kan vergoeden. Ik wil je daarom aanraden om online een klacht in te dienen. Als je op de link klikt, kom je direct bij het juiste formulier uit. Een collega van de klachtenafdeling zal vervolgens binnen 10 werkdagen contact met je opnemen.


Ik heb het formulier ingediend en na bevestiging bericht ontvangen “binnen 10 werkdagen wordt u gebeld”. Dat is helaas niet gebeurd. Teleurgesteld.


Vreemd dat je nog niets gehoord hebt. Ik kan niets beloven, maar ik kijk graag voor je na wat de status van je klacht is. Wil je jouw forumprofiel aanvullen met jouw 06-nummer en het bijbehorende simkaartnummer? Je kunt deze invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje wanneer je jouw profiel hebt ingevuld?