Skip to main content

Telfort word KPN. Helemaal prima.

Maar nu kom ik erachter dat ik sinds die switch maandelijks teveel betaal. Hetzelfde abonnement bij KPN is goedkoper.

Telefonisch contact gehad met een medewerker welke mij nogal onbeschoft te woord stond. 

Het lijkt mij dat KPN de prijs had moeten aanpassen. En niet een klant hier zelf onderzoek naar laten doen, zoals de medewerker mij vertelde. 

Dat is de omgekeerde wereld. 

Nu verwacht ik dan ook de teveel betaalde abonnementskosten retour,  en voortaan een juiste facturering. 

 

Werkt KPN hier niet aan mee. Zal ik per direct overstappen, zowel met het mobiele abonnement alsmede het thuis abonnement. 

 

Dus KPN  een beetje service lijkt mij wel gepast,  zeker omdat ik al velen jaren klant ben (bij Telfort). 

Dat kunt u vergeten. U heeft zelf gekozen voor dat abonnement. Een provider gaat u er echt niet op attenderen dat u met een ander abonnement goedkoper uit bent. KPN is geen filantropische instelling. Geld verdienen staat nog altijd boven aan op het prioriteitenlijstje.


Hallo K.Berg welkom op het forum! Bij de overzetting van Telfort mobiel naar KPN hebben we voor alle klanten het abonnement dat ze hadden behouden. De schil eromheen is KPN geworden, maar het abonnement zelf is nog steeds het oude Telfort abonnement. Dit blijft ook zo tot je zelf de keuze maakt om het abonnement aan te passen.

Je bent destijds bij het afsluiten van dat abonnement een contract aangegaan. Binnen contractstermijn kan het abonnement dan niet zomaar aangepast worden. Maar ook buiten contractstermijn kunnen wij niet zonder toestemming de inhoud van je abonnement veranderen. Als je al buiten contract bent, dan is het eventueel veranderen van abonnement je eigen keuze, en eigen verantwoordelijkheid. Het goede nieuws daarin is, dat als je buiten contract bent, je dit ook per direct kunt regelen in je MijnKPN. Ben je nog binnen contract, dan kun je vanaf 120 dagen (ongeveer 4 maanden) voor je einde contractsdatum een verlenging doen naar een ander abonnement.