Skip to main content

goedemorgen, 

Er gaat iets goed mis. Enkele mnd geleden 1 factuur te laat betaald hier zijn herinneringskosten in rekening gebracht. Klopt mijn schuld maar tot mijn grote verbazing wordt dit nu elke maand gedaan. In september netjes betaald en nu de factuur van oktober staat het er weer bij, terwijl alles netjes is bijgewerkt. Wat mij ook opvalt dat als de bank storneert ik dan een herinnering krijg met de uiterste betaaldata anders €20 extra kosten. Maar ik betaal dan binnen die periode maar elke keer staat die €20 er gewoon al bij vermeld terwijl die ruim vóór de uiterste datum wordt betaald. Ik dacht misschien doe ik iets verkeerd dus in september (voor de check) op tijd alles betaald en nu komt de nieuwe van oktober en ja hoor weer staan die herinneringskosten erop, hoe kan dit?? Dit gaat al mnd zo sinds ik Hussel heb toegepast. Factuur komt de 8ste betaal voor de 15de en ik betaal op de 22ste. Herinneringskosten is bij de 2de herrinering € 20, dat is niet in 7dgn. Ik krijg ook nooit post hierover,  dit kan gewoon niet kloppen!! Graag uitleg en overzicht.

Groet,

C.

Hallo @CH Nieuwenhuijs Zonder je gegevens kan ik je niet precies vertellen hoe het zit, maar ik kan wel een algemene uitleg geven. Je betaalt bij ons bij voorkeur via automatische incasso, dan wordt elke factuur vanzelf afgeschreven. Mocht dit om de één of andere reden niet goed gaan, dan krijg je een eerste herinnering per mail. Er moet dan worden betaalt vóór de datum die in de mail staat. Om dat makkelijker te maken sturen we een iDEAL-link mee om direct te betalen. Als je over die datum heengaat komt er een tweede herinnering, waar inderdaad 20,- aan herinneringskosten bij horen. Neem ook deze pagina even door. 

Voor meer specifieke informatie kun je het beste even bellen met de afdeling die de betalingen afhandelt. Je bereikt deze afdeling door tijdens kantooruren te bellen naar de klantenservice (0800-0402) en te vragen naar de afdeling Collections. 


Reageer