Skip to main content

Beste medewerkers van de klantenservice,

Op 29 januari 2021 is na telefonisch contact met de klantenservice een ticket aangemaakt, omdat ipv6 niet werkt op mijn mobiele verbinding. De medewerker van de klantenservice vertelde dat er binnen 2 weken iemand contact met mij op zou nemen. Tot op heden is dat nog niet gebeurd.

Graag ontvang ik een status update van het ticket. Liefst via een persoonlijk bericht, omdat ik geen toegevoegde waarde zie om dit op een forum te delen. Alle denkbaar opties om dit probleem zelf op te lossen zijn al geprobeerd inclusief aanvraag nieuwe simkaart, die opnieuw in geen enkel toestel ipv6 levert terwijl al deze toestellen wel ipv6 leveren met een andere (KPN) simkaart. 

Met vriendelijke groet,

Pjotr123

Als dit al ruim een jaar duurt, laat de oplossing inderdaad lang op zich wachten.

Heb je in de rubriek 'toegangspunt bewerken' al het volgende aan kunnen passen:

APN-protocol op IPv4/IPv6 zetten

Roamingprotocol voor APN op IPv4/IPv6 zetten

en opslaan?

 

 


Als dit al ruim een jaar duurt, laat de oplossing inderdaad lang op zich wachten.

Heb je in de rubriek 'toegangspunt bewerken' al het volgende aan kunnen passen:

APN-protocol op IPv4/IPv6 zetten

Roamingprotocol voor APN op IPv4/IPv6 zetten

en opslaan?

 

 

Bedankt voor uw reactie. Ik blijk de datum verkeerd vermeld te hebben, het moet zijn 29 januari 2022. Zoals ik al schreef heb ik alles al geprobeerd inclusief controleren APN, opnieuw instellen APN, nieuwe SIM kaart, SIM kaart in ander toestel, andere SIM kaart in zelfde toestel. Het komt er op neer dat de SIM kaart (en waarschijnlijk het daarbij ingestelde profiel bij KPN) in geen enkel toestel een ipv6 adres krijgt (ook niet met de juiste APN instellingen).  Ik hoop dat de klantenservice net zo snel als u reageert om mij een update te geven over de status van het ticket dat is aangemaakt voor deze storing. 


Dan moet KPN inderdaad aan de bak, het snelste is morgen even bellen met 0800 0402.

Succes.

 


Hoi @Pjotr123 . Welkom op het forum.

Wat vervelend dat die afspraak niet is nagekomen. Ik wil graag even meekijken. Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven?


Het is inmiddels opgelost door KPN. Dus dit topic kan gesloten worden.