Skip to main content

Mijn verhuizing heb ik doorgegeven, nu heb ik al 2x een bericht gehad, dat het adres voor mijn mobiele telefoon contract niet matcht.

 

Gr. M

Hoi @Marliesa, welkom op het forum!
Bij een verhuizing raakt het KPN Compleet/Hussel systeem soms wat in paniek omdat dan de adressen dan verschillend staan.
Meestal zitten mijn collega's er achter de schermen vrij dicht op om dit in goede banen te geleiden. Als je wilt kan ik het wel even checken natuurlijk maar dat heeft eigenlijk pas zin als de verhuizing helemaal achter de rug is :)
Zou je tegen die tijd je gegevens kunnen invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? 


Hoi @Marliesa, welkom op het forum!
Bij een verhuizing raakt het KPN Compleet/Hussel systeem soms wat in paniek omdat dan de adressen dan verschillend staan.
Meestal zitten mijn collega's er achter de schermen vrij dicht op om dit in goede banen te geleiden. Als je wilt kan ik het wel even checken natuurlijk maar dat heeft eigenlijk pas zin als de verhuizing helemaal achter de rug is :)
Zou je tegen die tijd je gegevens kunnen invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? 

De verhuizing is al enige tijd achter de rug, 9 november namelijk.....profiel invullen? Voor de zoveelste keer, al die klantnummers opzoeken? Ik heb gewoon braaf mijn verhuizing ruim op tijd doorgegeven, er is ook een monteur gekomen. Mijn nieuwe adres hebben jullie dus ook. 

Ik wil niet weer opnieuw mijn verhuizing doorgeven (is al meerdere keren gebeurd), wat er aan de andere kant misgaat, weet ik niet. 

 

Ik hoop dat jij het op kunt lossen..…

 

(...) 

 

*Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy


Bedankt voor je gegevens @Marliesa, ik zie dat inmiddels alles juist staat. Je mag dit sms bericht dan ook gewoon negeren.