Skip to main content

Wij hadden dubbele data bij Telfort, ideaal voor de puber maar nu blijkt ze toch slechts 5GB te krijgen ipv de 10 voorheen. Kan iemand hier mee helpen?

Heb begrepen dat "oud" Telfort nummers geen MB's kunnen delen ook zoiets naars!

 

Hoi @IrmadeJong

Welkom op ons Forum. Bij de omzetting van Telfort Mobiel abonnementen naar KPN, zou aan de bundels niet iets gewijzigd moeten zijn. Ik kijk dan ook graag even na hoe zit het met de bundelgrootte van het abonnement dat je zoon/dochter in gebruik heeft. Kun je je gegevens (waaronder postcode en huisnummer) invullen in je Forumprofiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij het betreffende 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden? Dan kom ik er zo spoedig mogelijk op terug. 

Verder klopt het dat je met voormalig Telfort abonnementen geen MB's kan delen, zie de veelgestelde vragen hier. Zoals ik al even aanstipte, is aan de voormalig Telfort abonnementen niet iets gewijzigd, toen deze zijn omgezet naar KPN Mobiel. Toen het nog een Telfort Mobiel abonnement was, konden er geen MB's mee gedeeld worden. Na de omzetting naar KPN, verandert daar niet iets aan en kunnen er nog steeds geen MB's gedeeld worden. Wanneer het contract verlengbaar is, kan je wel naar een KPN Hussel abonnement verlengen waarmee wel MB's gedeeld kunnen worden! :slight_smile:

 


Profiel aangepast!


Bedankt voor het aanvullen van je profiel, @IrmadeJong. Ik heb dit voor je nagekeken. Het contract van deze mobiele aansluiting is, nadat het is omgezet van Telfort naar KPN, verlengd naar een KPN Mobiel Hussel abonnement. Bij de omzetting van Telfort naar KPN is niet iets veranderd aan de bundel of de verdubbeling. Na de omzetting, heb je zelf een verandering (namelijk een verlenging met een ander abonnement) aangevraagd.

Bij het nieuw gekozen Hussel abonnement krijg je inderdaad een bundel van 5 GB. Bundels van Hussel abonnementen worden helaas nooit verdubbeld. Dit is omdat bundels van Hussel abonnementen al groter zijn dan de bundels van de abonnementen die we daarvoor hadden. Wil je een grotere bundel, dan kan je de bundel eenvoudig via MijnKPN of de MijnKPN App verhogen, de wijziging gaat per de volgende kalendermaand in en verlagen mag ook altijd weer. Verder is dit Hussel abonnement ook geschikt om MB's mee te delen. Voorwaarde is wel dat er een ander KPN Mobiel abonnement voor KPN Hussel/Compleet geregistreerd is, dat ook geschikt is om MB's te delen. 


Was het nu maar Telfort gebleven pffff. Denk dat de volgende verlenging geen KPN zal zijn. Is dus niet zinvol als onze alles in 1 voordelen er niet meer zijn. Terug naar Ziggo dan maar. 


Ik wil nogmaals benadrukken dat dit niet iets te maken heeft met een omzetting van Telfort Mobiel naar KPN. Er is geen verdubbeling van de bundel beschikbaar, omdat je hebt gekozen voor een verlenging naar een abonnementsvorm waarbij bundels al groter zijn en verdubbeling niet wordt aangeboden. Ik snap dat het zuur is als je daar vooraf niet bij stil hebt gestaan, maar dat zorgt er helaas niet voor dat er verdubbeling van bundels gegeven kan worden bij een abonnement waarbij dat technisch niet mogelijk is. Voor andere KPN Hussel voordelen kan je je wel aanmelden. Het spijt me dat ik je wat betreft de verdubbeling niet het antwoord kan geven dat je graag zou willen horen. Wel hoop ik zo wat duidelijkheid te hebben gegeven.


Reageer