Skip to main content

Ik ben nu een aantal dagen op vakantie in Amerika. 
min het vliegtuig heb ik direct het USCAN bundel genomen, daar heb ik ook een bevestiging van gekregen. Ik blijf alleen continu tekst berichten ontvangen over internet verbruik in het buitenland.  Ik heb vervolgens mijn abonnement gecontroleerd en ik zie dat daar data kosten op staan welke inmiddels zijn opgelopen naar ongeveer 50 euro. Terwijl de bundel van USCAN ook verbruik vertoont. 
Ik heb geprobeerd hierover contact te leggen met KPN via de chatbot alleen die wil kan alleen een telefonische afspraak inplannen. 
Fijn is dat a 1 euro per minuut, als je iemand wil spreken kan je alleen maar chatten en dan wil je dat eens een keer dan kan je allen maar bellen. 
 

Waar komen deze data kosten vandaan, zelfs dagen na de USCAN bundel was gestart kwamen er nog data kosten bij. 
Ik mag toch hopen dat ik de extra kosten van bijna 50 euro niet op mijn factuur terug ga zien. 

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @SeGa, welkom op ons forum!
Het  kan hier even duren voor je reactie van ons hebt, de snelste route is toch vaak telefonisch via 0800-0402, mijn collega's daar kunnen meekijken waar/wanneer deze kosten gemaakt zijn. Het klinkt alsof je verbinding gehad hebt met een buitenlands netwerk vóór je bundel aan stond. Of dat je gebeld/gesmst hebt, dit valt niet onder de USCAN bundel.


We hebben hier ook een paar handige topics over!