Skip to main content

Als ik toch spotify family wil. Hoe kan ik dit regelen? Heb nu alleen een mobiel abonnement van kpn. 

KPN berekent je hetzelfde als Spotify zelf. Dus als je het makkelijk wil houden kun   je volgens mij beter bij Spotify op de site een Family abonnement nemen.


Hoe kan ik dit het beste regelen? Premium opzeggen bij kpn en family starten bij spotify zelf? Blijven mijn lijsten etc behouden?


Oh... Je hebt al een premium via KPN. Dat had je nog niet vermeld. 

Als ik deze pagina lees hangt het er vanaf of je nu betaalt voor je Premium. Als het nu "gratis" is (uiteindelijk zit het natuurlijk wel in je abonnement verwerkt) dan gaat dit niet lukken vrees ik. Of je moet je hele mobiele abonnement omzetten naar Hussel zodat Spotify losgekoppeld kan worden.

Betaal je nu wel al  apart voor Spotify via KPN, dan kan je die omzetten naar een Spotify Free. En vervolgens bij Spotify zelf die Free omzetten naar een Family.


Zal mn abonnement €10 goedkoper worden als ik spotify opzeg bij kpn?


Hi @Timeaux, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Wanneer je momenteel extra moet betalen voor Spotify Premium via KPN zullen deze kosten komen te vervallen als je dit bij KPN opzegt om een Spotify Family account aan te maken via Spotify zelf. Wanneer het op dit moment in jouw abonnement inbegrepen zit, zullen deze kosten niet komen te vervallen. Er geen gebruik van maken zal dan wel zonde zijn.. Met hoeveel familieleden wil je Spotify Family gaan gebruiken? Indien het alleen om een 2e persoon gaat en jij op dit moment niks extra's hoeft te betalen voor jou account, zou ik aanraden om voor diegene ook een Spotify Premium abonnement te bestellen los.

Maar indien je er nu dus extra voor moet betalen bij jouw abonnement dan is het een optie die je maandelijks kan verwijderen uit je abonnement. Dit kan je doen via MijnKPN of onze klantenservice (bijvoorbeeld 0800-0402).

Heb je hier nog meer vragen over?


@Timeaux, ik heb geen reactie meer gehad. Heb je het inmiddels weten te regelen op de manier die bij jou past?


Reageer