Skip to main content

Hallo, 

Ik heb vorige een nieuwe telefoon besteld (verlenging abbo). Nu heb ik wel een sms gekregen met bevestiging, maar nog steeds geen sms oid wanneer mijn telefoon wordt bezorgd.

Bij mij hetzelfde! Maandag telefoon besteld. Om 18.04 uur een bevestiging binnen gekregen. Op de website staat volgende dag geleverd. Nu is het woensdag en ik heb nog geen track&trace! Ik vind dit niet oké. Ik heb ook al gebeld. Het zit in het proces maar er wordt geen actie ondernomen werd er gezegd. Sta op het punt t te annuleren en bij een ander een toestel te halen. 

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Ha @Regje Heb je 'm ondertussen al binnen? Of in elk geval al iets meer duidelijkheid over de levering? 

Ter verduidelijking: op het KPN forumkun je in gesprek gaan met onze community! Onze community bestaat uit onze klanten en mensen met interesse in onze diensten en producten. Onze community heeft heel veel kennis in huis en op bijna alle vragen kun je hier het antwoord vinden. De gesprekken tussen de forumgebruikers worden begeleid door moderators, zoals ik. Wij werken voor KPN en zorgen dat allen informatie goed vindbaar is. Zo heeft niet alleen de vraagsteller iets aan het antwoord, maar kan elke meelezer er van profiteren. Als je er onderling echt niet uitkomt, kunnen we ook inhoudelijk meedenken. 

Onze community kan je met bijna alles helpen, maar meekijken naar zaken waar privacy gerelateerde informatie in voorkomt lukt uiteraard niet. Voor dit soort vragen ben je wellicht het snelst geholpen door te bellen met de klantenservice (0800-0402) of door het starten van een chat via de website. Via die weg kan een medewerker van KPN direct en persoonlijk met je meekijken. 


@Bart_ ja,gelukkig wel! Hij is donderdag geleverd. 
Heb wel €1,95 moeten betalen omdat ik donderdag niet op het aflevermoment thuis kon zijn. Dinsdag zou hij er eigenlijk moeten zijn en toen was ik de hele dag thuis. Dus wel balen.