Skip to main content

In juni abonnement verlengd met toestel van af de eerst week gemeld dat toestel niet deugde.

Naar reparatie zelfde probleem na dagen bellen zou de koop ontbonden worden naar winkel in Emmen gereden daar geschoffeerd door persoon in de winkel.

Weer bellen tien naar Groningen daar ook weer niet goed geholpen kon niet ontbonden worden was afgesproken.met leidinggevende.

Weer opstuurt en gisteren tel terug met meerdere beschadigingen.

 

Hallo @Jacob.E, welkom op het KPN forum! Leuk om te lezen dat je jouw abonnement bij KPN hebt vernieuwd, bedankt voor je vertrouwen. Alleen jammer dat het toestel dat je hebt gekozen, te wensen over laat. Je hebt het toestel al twee keer ter reparatie opgestuurd, maar het toestel komt of niet gerepareerd of beschadigd terug. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Reparaties worden in opdracht van KPN uitgevoerd door Reconext. Ik heb zelf geen inzicht in de reparaties. Mijn advies is daarom om contact via 0800 8200008 op te nemen. Ik vertrouw erop dat mijn collega's aldaar je verder kunnen helpen.


Dat doen wel al van af half juni lekkere communicatie bij KPN 🙄


Ik snap dat je er wel flauw van bent, maar via dat telefoonnummer kom je gelijk op de juiste plek terecht. Zoals ik zei, ik kan geen gegevens van de reparatie inzien. Ik kan dus niet voor je uitzoeken wat er is gebeurd en hoe we dit het beste kunnen oplossen. Dat kan de afdeling die hierover gaat het beste doen. Vandaar mijn advies. Wil je dit niet, dan kan ik je enkel aanraden om een klacht in te dienen.