Skip to main content

Ik zou graag mijn toestel vervroegd willen aflossen. Ik kan namelijk pas in januari verlengen. Nu is het probleem dat mijn telefoon die ik momenteel heb het niet meer doet. Ik zou graag willen weten hoeveel ik moet aflossen voordat ik het wil gaan doen.

 

Met vriendelijke groeten,

 

Ayyoub

Hallo @Ayyoub 

 

Ik weet niet wat er gebeurd is met je mobiel, misschien heb je nog recht op garantie?

 

Met welk doel wil je vervroegd aflossen, de optie om eerder te verlengen omdat je abonnement daarna sim only wordt is er niet meer, je kan dus sowieso pas verlengen in januari.

 

Als je abonnement in januari verlengbaar is dan zal je nog 5 of 6 maanden moeten aflossen, het toestel bedrag wat je maandelijks betaalt zie je ook terug op je maandelijkse factuur, het af te lossen bedrag zal dan 5 of 6 * dat bedrag zijn.

Je kan vervroegd aflossen via deze link https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/aflossen.htm aanvragen, dan krijg je een iDEAL link toegestuurd om het bedrag te betalen.


Hallo @Ayyoub 

Het restbedrag staat ook op je factuur vermeld bij Toestel per maand onder abonnementskosten.
Bij "resterend bedrag" zie je hoeveel je nog moet betalen voor je toestel als je alle voorgaande termijnbedragen hebt betaald.