Skip to main content

Ik heb mijn abonnement verlengd en meteen een nieuw toestel. Bij het invullen van de gegevens krijg ik als eerste leverdatum de optie 25 mei. Dat is snel. Maar pas als ik de bestelling definitief heb gemaakt blijkt dat het toestel niet op voorraad is en dus helemaal niet geleverd kán worden op 25 mei.
Onfatsoenlijke verkooppraktijken.

beetje apart dat mijn reactie afgesplitsts word van dit topic en dat er een nieuw topic word geopend met mijn bericht

@admin  ik heb liever een reactie in mijn eigen topic ipv het verwijderen van mijn reactie in dit topic

dus bij deze nogmaals mijn reactie naar @sloos  mbt op zijn bericht:

 

klinkt bekend, hier hetzelfde geval.

na het afsluiten weet kpn ineens wel of het toestel wel of niet op voorraad is, heel vreemd.

de buit is dan binnen want het contract is al afgesloten.

tuurlijk heb je 14 dagen bedenk tijd en kan je annuleren, maar de meeste mensen willen niet annuleren, men wil gewoon krijgen wat er afgesproken is; de klant een toestel en kpn zijn centen

en nu maar wachten wanner het toestel geleverd gaat worden.

je gebrukt de term “onfatsoenlijke verkooppraktijken” , ik vind dat nogal soft, je word gewoon opgelicht


Dag @sloos. Van harte welkom hier. Ik begrijp je teleurstelling. Je verwacht een toestel en krijgt niet wat je toegezegd is. De toestelvoorraad kan niet live worden bijgehouden, waardoor dit soms helaas voorkomt. Ik heb direct voor je gekeken en ik zie dat het door jou gekozen toestel inmiddels weer op voorraad is en ik ga er dan ook van uit dat je dit inmiddels hebt ontvangen. Kun je dat bevestigen? 


Hallo @Rotter. Daar is niets aparts aan. Dat is de werkwijze hier op het Forum. Het gaat hier om twee verschillende bestellingen van twee verschillende klanten. Om het overzichtelijk te houden, is jouw reactie afgesplitst en daar een nieuw topic voor aangemaakt. Het heeft geen zin om in meerdere topics over hetzelfde onderwerp te reageren en daarnaast een eigen topic aan te maken. Dit lees je ook in de huisregels. Verder reageren we in topics op volgorde van binnenkomst. Jouw topic komt in de loop van de week vanzelf aan de beurt. Het primaire doel van dit Forum is een voor iedereen toegankelijke plek zijn, waar zoveel mogelijk informatie over onze producten is te vinden. Dat betekent ook dat we niet direct kunnen reageren op vragen of via privé-conversaties benaderbaar zijn. 


Hallo @sloos. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik ga er daarom van uit dat je je nieuwe toestel hebt ontvangen. Als je nog ergens hulp bij nodig hebt, laat dit dan gerust weten.


Wel apart dag kpn pas reageert op mijn klacht op het moment dat men weet dat mijn toestel is geleverd. Handig trucje


Zo apart is dat niet, @sloos. En tevens geen trucje. Hier op het Forum reageren we in topics op volgorde van binnenkomst. Momenteel is het erg druk, waardoor het langer duurt voor er een Moderator in je topic reageert. Verder is het primaire doel van dit Forum om een toegankelijke plek te zijn voor iedereen, waar zoveel mogelijk informatie over onze producten te vinden is. Als je hier rondkijkt, is je misschien ook opgevallen dat verschillende andere gebruikers (onze community) graag tips geven en meedenken over een oplossing. Dit betekent ook dat we niet een directe klantingang zijn. Hoe dan ook: fijn om te lezen dat je je toestel hebt ontvangen. Als je nog andere vragen hebt, stel die dan gerust. 


Reageer