Skip to main content
Vraag

Toestel niet geleverd

  • November 10, 2019
  • 2 reacties
  • 66 keer bekeken

Hoi ik heb vrijdag een telefoon besteld

Zou vandaag geleverd worden nu sms van koerier dat door systeemfout niet geleverd word mijn onderbuik gevoel zegt dat dit heel vaag is en ik het erg vervelend vind dat ik nu dus op mn telefoon moet wachten grrrr

Ā 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • November 12, 2019

Hallo @Dhilia1983Ā Ik kan me levendig voorstellen dat je daar behoorlijk van baalt. Hoe is de status nu, heb je al een nieuwe afspraak gemaakt? Als het nodig is kijk ik natuurlijk met je mee.Ā Zou je in dat geval jouw [url=https://forum.kpn.com/settings/profile]KPN Forum profiel[/url] willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? Ook je bestelnummer zou ik graag zien. (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • November 15, 2019

Ha @Dhilia1983Ā Je hebt niet meer gereageerd hier en ik hoop dat dit is omdat je je toestel ondertussen al hebt ontvangen. Als ik toch nog iets voor je kan doen dan lees ik het graag.Ā