Skip to main content

Jullie klantenservice en klachtenafdeling geeft mij hoofdpijn!

Vanaf Maandag ben ik al bezig met KPN en enige wat zij kunnen doen voor mij is doorverwijzen naar de winkel.

Mijn klacht is: Ik heb een bestelling gedaan abonnement + toestel nooit ontvangen, maar wel 24 euro betaald. Ik heb betaalbewijs gestuurd dat ik heb betaald en verder heb ik ook bewijs gestuurd dat ik orderbevestiging binnen 1 dag ontvang. Noch de orderbevestiging en noch de toestel heb ik ontvangen. Hierdoor heb ik geen ordernummer die ik kan delen met de medewerkers van de klachtenafdeling en klantenservice.

Inmiddels ben ik ook ontzettend teleurgesteld dat medewerkers van beide afdelingen doen als ik gratis geld wil ontvangen of dat ik gek ben. Met de gegevens in het betaalbewijs kun je gemakkelijk de betaling terugvinden in de boekhouding. Meerdere malen verzocht om dit uit te laten zoeken bij desbetreffende Finance afdeling.  Geen hoor!

 

Mijn klacht is afgehandeld volgens KPN, maar niet opgelost. Nogmaals het verzoek om het svp mogelijk op te lossen. 

 

Lees jullie eigen forums terug, want dit Rekenignummer NL56BNPA0227696166 is van KPN.

 

Graag ontvang ik een tegemoetkoming in mijn huidige abonnement voor het onnodig verspilde mijn energie en tijd dat ik belachelijk werd gemaakt door sommige medewerkers.

 

lees de onderstaande forums!!

 

Hopelijk kan dit wel snel worden opgelost.

 

 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Ojee @ABD125, wat een gedoe zeg dit :frowning2:

Ik kijk heel graag even met je mee, zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel  en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het mobiele nummer waar het om gaat én jouw volledige IBAN (waarmee je de betaling hebt gedaan) in het opmerkingenveld noteren!


Ik heb nog geen reactie van je gezien @ABD125, is dat omdat het via een andere weg inmiddels toch op is gelost? Hoor het graag!