Skip to main content

Beste, heb een abonnement verlengt en daarbij gekozen voor de iphone 15 pro natural titanium. Dit toestel zou op voorraad zijn en volgens de website vandaag bezorgt worden.

maar los van de eerste bevestigingsmail heb ik verder geen informatie of track en trace ontvangen.

kan dat kloppen? 

Hoi @Prasop Diroe 

Welkom op de community van KPN

Het toestel is inderdaad op voorraad, maar de track en trace ontvang je pas in de laten middag of avond, voor de dag dat deze wordt bezorgd.
Het kan dus heel gemakkelijk zijn, dat je later vandaag een e-mail gaat ontvangen met daarin een track en trace van PostNL, dus hou je mailbox in de gaten.

Daarnaast kun je de meeste actuele status van je bestelling volgen in: Mijn Bestelling

Gezien het vakantietijd is, kan het verwerken van een bestelling wat langer duren.


Dankje voor de reactie, kan begrijpen dat door vakantie periode het iets langer kan duren.

Maar inmiddels 2 dagen verder, het pakketje is helaas nog niet verzonden en heb verder ook helemaal geen informatie/update gekregen.

en vind dat toch wel beetje slordig, dat het wat langer duurt prima, maar laat op ze minst even weten hoe en wat. Dan kan ik daar rekening mee houden ook ivm vakantie’s  


Hoi @Prasop Diroe 

Graag gedaan!

Je zou de klantenservice van KPN nog eens kunnen bellen, via 0800-0402, om na te vragen hoe het staat met jouw bestelling, en wat de verwachtte bezorgdatum gaat worden.
In het weekend (zaterdag en zondag) worden er geen pakketjes meegegeven aan de bezorgdiensten, dus de eerst volgende mogelijkheid zou dan aankomende maandag (29 juli 2024) worden.

KPN verstuurt pas weer een e-mail zodra je pakketje is meegegeven met de pakketbezorger, met daarbij een track en trace code, zodat je het kunt volgen.
Daarnaast kun je alles actueel volgen via Mijn Bestelling, waarvan ik je in mijn vorige reactie een link (groen gemarkeerd) heb meegegeven.

 


Reageer