Skip to main content

Ik heb de LG V60 thinq aangeschaft. Nu na 20 dagen loopt vele keren de na het openen van een internet pagina vast.

Ook het opladen met de magnetische aansluiting is niet top, bij elke keer optillen wordt de verbinding verbroken door het optillen. 

Verder de vingerprint moet ik oom 3 a 4 keer doen voordat de telefoon weer ontgrendeld wordt.

Heb ik evenmet 1200 gebeld of ik mij. Telefoon voor een ander merk met soortgelijke telefoon kan ruilen.

Wordt er gevraagd of het doosje nog dicht is.

Hoe kan ik nu van een ongebruikte telefoon onrdelken of die wel of nit bevalt.

Ik heb deze mobiel op de 7 septembet 2020 gekocht in een fysieke kpn winkel gekocht. Ik heb 14 dagen om aan te geven of ik dit toestel zou willen omruilen. Nu is het vandaag 20 september 2020 en vandaag is het zondag en is de winkel niet open.

Verder staat op jullie site dat omruilen met een uitgepakt en in gebruik genomen toestel wel omgeruild kan worden.

 

Heeft iemand van kpn een helder antwoord voor mij en bied deze een goede klant service, om niet te horen dat andere klanten hiervan misbruik gemaakt hebben. Ik vind day nogal kort door de bocht.

Mijn email:**********************

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt én gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Welkom op het forum. Voor de medewerkers van KPN is het belangrijk dat alles relevante persoonsgegevens in je profiel worden aangevuld, zodat zij zo goed mogelijk kunnen ondersteunen bij het zoeken van een passende oplossing. Mocht je dit al gedaan hebben, zullen medewerkers binnenkort reageren op je bericht. Het is de laatste tijd erg druk, waardoor een reactie even op zich kan laten wachten.

 

Omdat jij deze tijd niet hebt, is het ook mogelijk om te bellen met 0800-0402 of te chatten.

Website: https://www.kpn.com/service.htm

Let op! Bij het bellen is het handig om aan te geven dat je een medewerker wil spreken. Anders bestaat de kans dat je een sms krijgt met tips en wordt de verbinding automatisch verbroken.

 

Ik hoop voor u dat het aanmelden van een retour al voldoende is of dat KPN het toestel ook echt retour moet hebben afgemeld.


Net gebeld op 0800-0402 kreeg een medewerkster ik most toch echt langs de winkel.

Maar dat lukt morgen niet ik ben dan aan het werk.

Aangegeven dat ik dus niet morgen langs de winkel kan.

Vervolgens zou de medewerker iets uitzoeken, dus onwijs langs in de wacht en waarna de verbinding verbroken werd.Er wordt ook niet terug gebeld.


@Gerrit1781 Je heb te maken met die 14 dagen dat kan niet worden verlengd.

Waarom ben je je niet eerder terug gegaan of eerder aan de bel getrokken?


Omdat de klachten van het vastlopen van de internetpagina's 2 dagen geleden begonnen.

 


Verder wil ik alleen aangeven de wijze waarop de telefoon via de magnetische aansluiting gevoed wordt dat ik daar niet zo weg van ben omdat deze kabel. Met laadopzetstuk heel gauw loslaat bij het optillen tijdens het laden via de netvoeding met daarAan een kabel met opzet stuk, dit is geen usb-c aansluiting aan de onderkant van het dualscreen frame.


Dag @Gerrit1781. Welkom hier op het Forum. Wat jammer dat het toestel niet goed bevalt. Je geeft aan dat je het toestel op 7 september 2020 hebt gekocht in een KPN winkel. Je hebt een wettelijke zichttermijn van 14 dagen. Binnen die 14 dagen kun je het toestel retourneren. Heb je het toestel al eens teruggezet naar fabrieksinstellingen? Vergeet niet om alvorens een back-up te maken van je gegevens. 

Als er binnen 14 dagen een defect optreedt en dit wordt gemeld binnen de zichttermijn, dan dien je het toestel retour te sturen met het retourformulier. Op dat retourformulier geef je aan dat het toestel defect is ontvangen. Vervolgens stuur je het toestel én de complete verpakking inclusief alle accessoires en documentatie op. Als je buiten de zichttermijn teruggaat met het toestel, dan geldt het reguliere reparatieproces. Als het defect onder garantie valt, wordt het toestel gratis gerepareerd. 


Hallo @Gerrit1781. Ik heb geen reactie meer van je gezien. Ik ga er daarom van uit dat je vraag zo is beantwoord. Laat het gerust weten als er nog wel onduidelijkheden zijn. 


Reageer