Skip to main content

Goedemorgen,

Ik heb het contract verlengd en een nieuwe toestel besteld.

Bestelnummer (…).

Ik heb meer dan een week op de bestelling gewacht, als deze uiteindelijk zoude besteld worden zaten wij op vakantie. Dus is deze bezorgd naar een ophalpunt. Na 7 dagen is deze terug naar KPN verstuurd. Hoe krijg ik mijn nieuwe toestel ?

Met vriendelijke groeten,

Marcin Delong

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Hoi Marcin @mde1976

Welkom op ons Forum en nog bedankt voor je bestelling. Wat zuur dat het toestel net tijdens je vakantie werd geleverd, en je het pakketje daardoor niet in ontvangst kon nemen. Het pakketje gaat dan inderdaad naar een PostNL Servicepunt en blijft daar 7 dagen liggen. Haal je het pakketje niet binnen 7 dagen op, dan gaat het pakketje retour, wat zoals ik van jou begrijp, bij jou is gebeurd. Op dat moment is de volgende stap dat wij, zodra we de retourzending ontvangen, deze verwerken en de verlenging terugdraaien. Je kan vervolgens opnieuw een verlenging aanvragen. Dat kan online via onze website, via onze telefonische Klantenservice 0800-0402 (gratis) of via de KPN Winkel

Ik hoop je zo wat meer toelichting te hebben gegeven. Mochten er nog vragen zijn, aarzel niet om deze te stellen. Vermeld dan graag in je Forumprofiel je (adres)gegevens en bij “persoonlijke opmerkingen” je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN. 


Reageer