Skip to main content

Goedemiddag, na intensief contact met Recommerce schijnt het zo te zijn dat mijn toestel (en die van mijn man) zoek is geraakt. Ze zijn verzonden op 2 maart 2023 zoals verlangd met het verzendbiljet van Recommerce. DPD geeft geen thuis. We hebben alle gevraagde documenten etc. ge-emailed naar Recommerce (aankoopbon etc.) maar er komt alleen maar terug dat we recht hebben op alles als de toestellen aankomen. Maar die zijn dus zoek. Ik heb 27 maart met een collega van KPN gesproken en die zei mij dat ik wat zou horen van hem of van Recommerce. Intussen is dat ook alweer bijna 3 weken geleden en zijn we geen stap verder (op standaard maitjes). We hebben aan elk verzoek voldaan en alles volgens de regels opgestuurd etc. Het feit dat beide toestellen zoek zijn lijkt mij sowieso een onwaarschijnlijk verhaal. Als DPD niet in staat is om de verzending te traceren wat de rest de mens dan?

Ik weet het niet meer maar opgeven is geen optie, daarvoor zijn de bedragen te hoog.

AUB hulp.

@Mln-007 Welkom op het forum. 

Wat vreemd dat Recommerce aangeeft dat jullie beide toestellen zoek zijn geraakt. 

In dit soort situaties heb ik vaak weinig mogelijkheden. Maar ik controleer toch graag of er iets is dat ik voor je kan betekenen. 

Zou je daarom je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt? 


Het is ongelofelijk. Ik heb mijn geld gestort gekregen, mijn helaas nog niet.


Mijn man helaas nog niet.


@Mln-007 Wat fijn dat je ondertussen je geld gestort hebt gekregen. 

Is er ondertussen ook al meer bekend over de situatie van je partner?