Skip to main content

Hoi, 

Gisteren mijn abo verlengd incl. nieuw toestel, dit zou vandaag geleverd worden (postNL verwachte tussen 12u en 14.30u).

Rond 12u wil ik checken of de aflevertijd al iets preciezer was en tot mijn verbazing is volgens track & trace, mijn toestel om 10.27u afgeleverd en voor getekend ook nog, door 'Piet'.

Ik gebeld met KPN, gesprek incl in de wacht totaal 30min ongeveer, die stuurde me naar CEVA en die stuurde me in 2min. terug naar KPN, waar ik weer net zo lang aan de telefoon heb gehangen. 

Medewerker zei dat er een onderzoek gestart moest worden en dat hij het formulier had ingevuld hiervoor, erg fijn, werd iig meteen aangepakt dacht ik. 

Maar nu krijg ik een automatische gegenereerde mail, over 2 soorten onderzoeken, met of zonder handtekeningen, maar dit heb ik al doorgegeven, Piet (wie hij ook mag zijn) had getekend. 

Tevens zegt deze mail, dat dit tot 30 dagen kan duren, maar dat is te lang voor mij, heb niet voor niets voor een nieuw toestel gekozen, want mijn huidig toestel is op sterven na dood, die haalt het niet nog een maand. 

​​​​​​Hoe kunnen we dit oplossen? Kan mijn bestelling bijvoorbeeld geannuleerd worden en kan ik een nieuwe plaatsen? 

Want dit komt schijnbaar dus regelmatig voor, dat toestellen 'verdwijnen', dus denk niet dat een onderzoek van 30 dagen veel meer brengt dan de conclusie dat er een Piet is met een lucratief handeltje op Marktplaats, wel?

Kunnen we dit samen zo snel mogelijk oplossen alsjeblieft? 

Groet, 

Marinet 

Hi, toestel is vanmiddag afgeleverd. 

Pfffiew!

Dus negeer mijn bericht aub.. 😁


Hi @Marinet. Wat fijn om te lezen dat het uiteindelijk toch allemaal goed is gekomen en dat je jouw toestel in ontvangst hebt kunnen nemen. Heel veel plezier met jouw nieuwe toestel! Als we nog iets voor je kunnen betekenen, dan weet je ons te vinden!


Reageer