Skip to main content

Onlangs wilde ik mijn abonnement verlengen, maar toen kwam ik erachter dat ik nog steeds toestelkosten betaal voor mijn iPhone 5s uit 2016.

Op dit forum las ik dat je die kosten terug kunt vragen, dus heb ik de klantenservice gebeld en de situatie uitgelegd. Helaas kreeg ik daar te horen dat ze niets met een KPN-forum te maken hebben, en dat het vooral heel dom van mij was om na 2 jaar niet te verlengen.

Destijds werkte mijn telefoon nog prima, dus ik zag geen reden om een nieuwe telefoon te nemen. Ik ging er ook niet vanuit dat ik automatisch weer voor een nieuwe telefoon zou gaan betalen.

Nu probeer ik het dus nog even via dit forum, hopelijk kan ik hier wel geholpen worden.

Het gaat om het abonnement “KPN Vooral Internet Standaard HS2, Actie lifetime e5,- krt + 500 MB,
Contractverlenging 2 jaar”
afgesloten op 09-01-2016.

Vriendelijke groet,

Paul

Goed dat je hier het verhaal verteld.  Een moderater gaat hier reageren.  Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze voor je aan de slag.  De wachttijd is een dag of vier. 


Hi @Paul Nordavind, welkom hier. 

Ik zou je graag willen helpen. Ik zie echter dat je onder financiële hulpverlening valt. Dit moet dan wel via de hulpverlener gaan. 

Herken je dit? 


@Alex_P klopt helemaal.

Maar waar moet hij dan contact mee opnemen? De klantenservice zal niet werken gok ik.

 

Gr. Paul


@Alex_Pklopt helemaal.

Maar waar moet hij dan contact mee opnemen? De klantenservice zal niet werken gok ik.

 

Gr. Paul

Hij kan dan het formulier invullen voor “Financiële hulpverlening wijzigen"🙂